Uit de oude doos gevonden; pixxies DEEL II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ergens bij de tolpoorten op Autoroute du soleil, Frankrijk. [1972]
Sloopkogel en ik met de meiden.
full
 
Eind 50...toen zat het er al in om motor te gaan rijden....en nog steeds

full
 
Laatst bewerkt:
Ik vond nog een oud prenteke van mijn 1e motorfietsje uit de jaren 60. Het is mijn Yamaha YL1 tweetakt twin. Hij ging wel 120 km/uur als alles meezat. Mijn broeders hadden op dat moment ook allebei zo'n fietsje :Y :Y .
Verstuurd via digital
full
 
Dit was mijn Yamaha YDS6 250 met volle bepakking naar verre bestemming _O- _O- . Let op Cromwell helm boven op de tanktas. _O- Kleur was toen FL 1,10 per afdruk. vandaar zwart-wit. :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Dit was mijn Yamaha RD 250 met volle bepakking naar verre bestemming _O- _O- . Let op Cromwell helm boven op de tanktas. _O- Kleur was toen FL 1,10 per afdruk. vandaar zwart-wit. :Y [afbeelding]

Stoffel, jij hebt altijd zukke leuke plaatjes, ga door AUB.
Ik heb helaas bijna niets van de jaren ´70 en ´80 op foto.
Moet aankomende winter maar eens gaan zoeken of ik nog dia´s kan vinden uit die tijd.
Ga er van uit dat er veel verloren gegaan is na mijn verhuizing naar Oostenrijk maar misschien vind ik nog wat :?
 
Stoffel, jij hebt altijd zukke leuke plaatjes, ga door AUB.
Ik heb helaas bijna niets van de jaren ´70 en ´80 op foto.
Moet aankomende winter maar eens gaan zoeken of ik nog dia´s kan vinden uit die tijd.
Ga er van uit dat er veel verloren gegaan is na mijn verhuizing naar Oostenrijk maar misschien vind ik nog wat :?
Ik doe mijn best.😎
 
Laatst bewerkt:
Dit was mijn Yamaha RD 250 met volle bepakking naar verre bestemming _O- _O- . Let op Cromwell helm boven op de tanktas. _O- Kleur was toen FL 1,10 per afdruk. vandaar zwart-wit. :Y [afbeelding]

Is dit geen DS7? De RD250 heeft een schijfrem.

Maar man, wat een prachtig plaatje. Alles op een 250 cc tweetakt binden, kaart erbij en het avontuur tegemoet. Wat een geweldige (motor)tijd heb jij meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Is dit geen DS7? De RD250 heeft een schijfrem.

Maar man, wat een prachtig plaatje. Alles op een 250 cc tweetakt binden, kaart erbij en het avontuur tegemoet. Wat een geweldige (motor)tijd heb jij meegemaakt.
YDS 6 250. Je hebt gelijk. Maar ja na 47 jaar vergeten. Ik heb de papieren niet meer. Ff gegoogeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan