Nieuws Motormarkt Hardenberg

lozulf

MF'er
24 jul 2013
32
5
lutten
Welkom bij de Motormarkt Hardenberg
Attentie !! Locatie wijziging



i.v.m. verschillende omstandigheden, zijn wij vrij onverwacht genoodzaakt naar een andere locatie te verhuizen. zo gauw wij definitief groen licht hebben voor de nieuwe locatie, brengen wij u via deze website en diverse media zo snel mogelijk op de hoogte van de nieuwe locatie. Deze Motormarkt zal naar alle waarschijnlijkheid op een soortgelijk terrein plaatsvinden in de Gemeente Hardenberg als waar de Motormarkt tot op heden heeft plaatsgevonden.
Kijk regelmatig op www.motormarkthardenberg.nl voor verdere updates.





Wij hopen op uw begrip,
Motormarkthardenberg.nl
 
Even ter aanvulling:


Nieuwe Locatie:

Manege Hoogenweg

Hoogenweg 52

7793 HM Hoogenweg



full


Tot de 25e maart!!
 
Laatst bewerkt:
*O* Het was weer een topdag, de dag begon zeer vroeg en wat frisjes op de :] , maar het zonnetje 8-) was al vroeg aanwezig en heeft ons vandaag niet in de steek gelaten.
De "nieuwe locatie" doet niet onder voor de oude.
Alleen op het middenterrein vond ik het een beetje rommelig, daar raakte je gauw het spoor-richting bijster.
Kwalitatief was de motormarkt als vanouds, een zéér ruim en gevarieerd aanbod van motor-bromfiets-kleding en allerhande vintage-spullen.
Voor ieder wel wat te vinden.
De beide "hallen"tent/manege, waren ingericht als vanouds, prima, zo kon je de oude vaste stands eenvoudig terugvinden.
Wel miste ik de "inbrengstand" waar je je eigen overtollige spulletjes voor verkoop kon aanbieden.
Verder een goed bedoelde opmerking, gaarne de volgende keer een muntverkooppunt naast de hamburger/koffietent zoals in het verleden, en niet om het hoekje daar ergens achter de groene tribune, werkt niet echt..
Weer genoten van deze motormarktdag tot 7 oktober 2017. :}
 
Dag motormuissie,

Bedankt voor de positieve reactie, ook zijn we blij met tips en opmerkingen.

Dit kan alleen maar helpen om onze markt te verbeteren, dit was de eerste keer op de nieuwe locatie na 38 jaar op de vorige locatie.

Wat de inbrengstand betreft we gaan proberen deze terug te laten keren maar we moesten deze keer in elk geval al onze mensen op andere plekken inzetten.

Wel heeft de grote opkomst van publiek ons behoorlijk verrast en zijn er enkele aandachtspunten al boven gekomen.

Vriendelijk groeten,

Lo
Motormarkt Hardenberg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf niet geweest, maar kennissen van een forum met 50cc'tjes wel en daar was de algemene indruk: Wat een hoop bende".
 
Was weer een mooie markt, groter dan anders? Of leek dat maar zo.

En lekker dichtbij parkeren. :t

Ohjah, ik vond een zak vol gekochte onderdelen op het parkeer terrein.
Ingeleverd bij de organisatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog best wel wat oude koffiemunten voor 'het gulden spoor'.
Jammer dat deze op de nieuwe locatie ineens waardeloos zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan