TT Teammanager Competitie

Mooi ik win ook eens een keer iets, gratis inlog voor TT Manager via Racesport.nl!!
Succes allemaal, en moge de beste winnen :]
 
Gelezen op racesport.nl

20:10 uur – Het hoge woord is er uit, alle zaterdagsessie gecancelled. Er zullen dit weekend geen kwalificatie sessie worden verreden, de uitslag na drie vrije trainingen wordt geteld als startplaats voor de op zondag te verrijden race.

Heb ik mijn eerste bonuspunten binnen. Ik heb vinales op pole.
 
Gelezen op racesport.nl

20:10 uur – Het hoge woord is er uit, alle zaterdagsessie gecancelled. Er zullen dit weekend geen kwalificatie sessie worden verreden, de uitslag na drie vrije trainingen wordt geteld als startplaats voor de op zondag te verrijden race.

Heb ik mijn eerste bonuspunten binnen. Ik heb vinales op pole.

Ja had ik ook, alleen ik zie nog niet dat het allemaal verwerkt is.

Daarnaast kan ik nu ook allemaal jullie teams zien,
Heb gekozen voor Ducati en Avintia als chassis en motor en Petrucci plus Bautista als coureurs.
Hoop dat mijn strategie van goed/slecht team met middenmoot coureurs goed uitpakt.
 
Hi all,

zal je altijd zien; eerste ronde, direct een lastige situatie met afgelaste kwalificatie. Hierdoor zijn de results wat later doorgekomen dan normaal; in normale situaties is de site slechts enkele minuten na de finish up to date.

De punten voor je eigen team zijn nu zichtbaar, en de subleagues en het algemeen klassement is er ook zo (ook die heeft last van de afgelaste kwalificatie :) )
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin (MaritaLWS) staat gewoon gedeeld eerste plek met 59 punten :}
Ze zit mij hier gewoon een beetje uit te lachen, zelf nooit echt actief meekijken met motoGP en toch nu al 20 punten meer. :9
 
Laatst bewerkt:
Er doen in totaal 2947 teams mee. Maar maar 1084 hebben punten, de rest heeft allemaal geen geldig team. Dus bijna 2000 man hebben de moeite genomen om in te schrijven en ook nog eens 5 euro te betalen maar vergeten dan een team samen te stellen. Raar. :?
 
Mijn vriendin (MaritaLWS) staat gewoon gedeeld eerste plek met 59 punten :}
Ze zit mij hier gewoon een beetje uit te lachen, zelf nooit echt actief meekijken met motoGP en toch nu al 20 punten meer. :9
.

Dat klinkt als iets met Suzuki. Dat lost zichzelf nog wel op. :+
 
Er doen in totaal 2947 teams mee. Maar maar 1084 hebben punten, de rest heeft allemaal geen geldig team. Dus bijna 2000 man hebben de moeite genomen om in te schrijven en ook nog eens 5 euro te betalen maar vergeten dan een team samen te stellen. Raar. :?

Ik denk dat er velen zijn die bijvoorbeeld een Marquez kozen en daardoor te weinig geld hadden om team compleet te maken. Ik dacht eerst ook dat dit een optie was, dus bijvoorbeeld geen tweede rijder kiezen, maar later toch gelukkig anders ingevuld :).
 
J3cyjJAy.jpg
 
Ik denk dat er velen zijn die bijvoorbeeld een Marquez kozen en daardoor te weinig geld hadden om team compleet te maken. Ik dacht eerst ook dat dit een optie was, dus bijvoorbeeld geen tweede rijder kiezen, maar later toch gelukkig anders ingevuld :).

In eerste instantie toonden we onverhoopt een te grote set aan users, namelijk ook iedereen die niet alle stappen van de registratie had verlopen. Dat is nu verholpen *D
 
Hi all,

zal je altijd zien; eerste ronde, direct een lastige situatie met afgelaste kwalificatie. Hierdoor zijn de results wat later doorgekomen dan normaal; in normale situaties is de site slechts enkele minuten na de finish up to date.

De punten voor je eigen team zijn nu zichtbaar, en de subleagues en het algemeen klassement is er ook zo (ook die heeft last van de afgelaste kwalificatie :) )
Toppie hoor, snel bijgewerkt de puntentelling! :t

Leuk ook dat de puntentelling van zoveel factoren afhankelijk is, gewonnen posities, kwali, snelste ronde etc. Maakt het erg interessant om scherp te blijven en je team aan te passen.

Er zijn nu natuurlijk nog veel gelijke teams, maar dat gaat steeds meer wijzigen nav de ontwikkelingen gedurende het seizoen. Bij bijv. de oude droomteam-competitie van Motor via Waco-soft wist je na 1 race al wie hetzelfde team hadden voor de rest van het seizoen.
 
Toppie hoor, snel bijgewerkt de puntentelling! :t

Leuk ook dat de puntentelling van zoveel factoren afhankelijk is, gewonnen posities, kwali, snelste ronde etc. Maakt het erg interessant om scherp te blijven en je team aan te passen.

Er zijn nu natuurlijk nog veel gelijke teams, maar dat gaat steeds meer wijzigen nav de ontwikkelingen gedurende het seizoen. Bij bijv. de oude droomteam-competitie van Motor via Waco-soft wist je na 1 race al wie hetzelfde team hadden voor de rest van het seizoen.

Ik heb een beetje onderschat hoeveel de lagere teams kunnen 'goedmaken' door gewonnen posities :o Avintia heeft evenveel punten binnen gesleept als LCR (Cal) ik dacht te gaan halen als Crutchlow finished. Wat redelijk 50 - 50 is :+
 
Heb me net aangemeld, en ook toestemming gevraagd voor de motor-forum subleague *O*

Loop een wedstrijdje achter maar dat maken we wel weer goed _O- :X

Helaas kan ik pas morgen beginnen met mn team bouwen |(

Teamnaam: Steve's Racing Guru's :] :} *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan