Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Ander artikel las ik dat hij toen hij neerkwam over zijn stuur werd geslingerd en zo doorschoof, iemand had het gefilmd en beschreef wat er op beeld gebeurde.

Je zal het maar gezien hebben -O- :/

Hopelijk blijven die beelden privé.....
Ja helaas1x keer gezien dan is de grote mond er wel vanaf
En dan zijn er nog van die mongolen die op de motorbeurs bij onze stand van Ride on tours vragen wat de beste plek is om te zien waar ze er vanaf komen....... ;(
 
Hopelijk blijven die beelden privé.....
Ja helaas1x keer gezien dan is de grote mond er wel vanaf
En dan zijn er nog van die mongolen die op de motorbeurs bij onze stand van Ride on tours vragen wat de beste plek is om te zien waar ze er vanaf komen....... ;(
Beelden zijn idd privé gelukkig, dat soort gasten met zulke vragen moet je meteen de deur wijzen.
 
Hopelijk blijven die beelden privé.....
Ja helaas1x keer gezien dan is de grote mond er wel vanaf
En dan zijn er nog van die mongolen die op de motorbeurs bij onze stand van Ride on tours vragen wat de beste plek is om te zien waar ze er vanaf komen....... ;(


brr -O-
 
Wat dachten jullie dan van die knik in de grond bij Barregarrow ( dacht ik ofzo? )
Die is ook niet mals....
 
Wat dachten jullie dan van die knik in de grond bij Barregarrow ( dacht ik ofzo? )
Die is ook niet mals....

Bottom of Baregarrow idd. :Y

Redelijk gestoord hoe hard die gasten daar doorheen gaan :] , vering klapt volledig in, vonken vliegen er regelmatig af, soms schade aan onderkuip. 8-)


Hier een paar sidecars, check die eerste, gaat gewoon geen moment vh gas af, gewoon full throttle all the way erdoorheen. :} :} :} :] 8-)

 
Bottom of Baregarrow idd. :Y

Redelijk gestoord hoe hard die gasten daar doorheen gaan :] , vering klapt volledig in, vonken vliegen er regelmatig af, soms schade aan onderkuip. 8-)


Hier een paar sidecars, check die eerste, gaat gewoon geen moment vh gas af, gewoon full throttle all the way erdoorheen. :} :} :} :] 8-)

:} :}
 
O-)
Wat dachten jullie dan van die knik in de grond bij Barregarrow ( dacht ik ofzo? )
Die is ook niet mals....

Sta daar elk jaar als Marshall en de grote jongens op de superbike, s draaien het gas geeneens dicht die gaan er gewoon vól in de vierde of vijfde versnelling doorheen......
 
Laatst bewerkt:
O-)Sta daar elk jaar als Marshall en de grote jongens op de superbike, s draaien het gas geeneens dicht die gaan er gewoon vól in de vierde of vijfde versnelling doorheen......
Dan ga ik je de hand schudden als we daar gaan staan :+

Ik wilde mij ook voor sommige dagen opgeven als Marshall, maar ik ga met een groep van 17 en is dan lullig als ik een halve dag weg ben.
 
Baregarrow, de bocht dat als ik er ooit zal rijden vol in de ankers ga en terug naar 2 schakel. Als ik niet zie waar ik heen ga, gaat de rem erop. Groot respect voor diegene die er daar vol door gaan!
 
Baregarrow, de bocht dat als ik er ooit zal rijden vol in de ankers ga en terug naar 2 schakel. Als ik niet zie waar ik heen ga, gaat de rem erop. Groot respect voor diegene die er daar vol door gaan!
Daar gaat zeker de rem op, ik mag gelukkig acher iemand aan die al een paar keer is geweest, dus komt goed.

Ben benieuwd wie er dit jaar gaat winnen?
 
Dan ga ik je de hand schudden als we daar gaan staan :+

Ik wilde mij ook voor sommige dagen opgeven als Marshall, maar ik ga met een groep van 17 en is dan lullig als ik een halve dag weg ben.

Maak er maar een hele dag van.....
1dag kan toch wel je hebt tenslotte vakantie
Ik sta er altijd op woensdag
 
michaeldunlopdeal.jpg


:] :}
 
O-)Sta daar elk jaar als Marshall en de grote jongens op de superbike, s draaien het gas geeneens dicht die gaan er gewoon vól in de vierde of vijfde versnelling doorheen......

Had ik dat maar eerder geweten. Dan was ik even komen buurten.

Ik ben in 2015 geweest, het wat echt een geweldige ervaring. :}
Maar waar ik wel een beetje van schrok was het hoge aantal valpartijen en fatale ongevallen door toeristen.
Mensen die vergeten om aan de andere kant van de weg te rijden enz. :X
 
Laatst bewerkt:
Morgen avond race 1 en 2 van het BSB vanaf 20:50 op Eurosport2. Helaas is er tijdens de 1ste Ducati trioptions cup Mick Whalley overleden tijdens een crash met meerdere rijders. Vreselijk nieuws.
 
Terug
Bovenaan Onderaan