Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu zelf een goedkope Nagaoka (met Expert logo, je weet wel, die elektronicaketen). Gezien reviews zou ik nu zelf voor een Nagaoka MP-110 gaan. Gelijk even 100 Euro duurder dan wat ik nu heb :X.
Ja, elementen kosten geld. Maar dat betaald zich in geluid wel terug.
 
Ff reanimeren hier })


Straks koffie in Gilhus :Y


Kort uitstapje maar vandaag, weer andere verplichtingen..
Vandaag bij de " Back to the sixties" open dag geweest bij Motoport Zelhem. Supergezellig en ongelofelijk druk. Kom er al jaren maar nog nooit zoveel volk gezien daar...
 
Vandaag rondje Groningen gedaan, bakkie gedaan bij m n zus en 320km weggereden. Was een mooie dag
 
Ff reanimeren hier })


Straks koffie in Gilhus :Y


Kort uitstapje maar vandaag, weer andere verplichtingen..
GERBERT
VAN HARTE!!!!

full
 
Gerbert gefeliciteerd!

En

Ik ben van plan om as zondag naar Assen te gaan; Viva Italia. Zit alleen tegenaan te hikken of ik 'slechts' bij de ingang ga kijken en nadien rechts omkeerd weer richting huis te rijden...paddock vind ik maar saai, rijdend is veel leuker zo bij de ingang.

Bovendien spaart het me de entreeprijs uit...omgerekend een volle tank benzine _O-

Ook geen deelname aan het demorijden, een keer is leuk om een keer te ervaren. Helaas zat ik in een super slome groep en van de andere kant heb ik zin in een snelle groep, wil mijn eigen tempo rijden en dat kan niet achter een marshal waarbij inhalen niet is toegestaan.

:W
 
Mazzeltje: organisatie van Viva Italia deelt vrijkaarten uit....ik heb aangemeld en inmiddels de bevestiging dat ik eentje te pakken heb. Scheelt toch een volle tank benzine..... _O-

Nu hopen op mooi weer want in de regen rijden doe ik niet..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Owja, nog ff leuk om te laten weten: motodin is vandaag oma geworden van haar eerste kleinkind.

Geboren op mijn verjaardag! 8-)
 
Morgen nog Gilhus Gilbert..?


Kawasaki Zed dag bij Premuim motoren was geslaagd. Erg druk en erg gezellig daar vandaag.


Morgen ritje uit zetten voor het personeel van m'n werk, maar eerst effe richting Gildehaus denk ik...
 
En maar bidden tot god dat hij ooit weer eens overeind komt te staan:


full



HAHAHAHAHAHA..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan