Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moi.

Danfoksan hier, KTM Superduke rijder uit Veendam.

Vraagje: iemand hier bekend met een zwarte Honda VTR SP1 regio Veendam?
 
Rare vloeistof op de weg tussen adorp en sauwerd, n361. Halverwege stond een bus met een flinke plas er onder.

Een gewaarschuwd motorrijder telt voor 2 :]
 
Laatst bewerkt:
Stadjers,

Ik sta op het punt een motor te kopen maar ik loop nog tegen 1 ding aan. Ik woon in het centrum van Groningen en heb bij mijn huis geen ruimte voor stalling. Er zijn een paar opties maar ze zijn allemaal niet erg aantrekkelijk.
- Garagebox huren, afgezien van de prijzen zitten er ook (bijna) geen garageboxen in het centrum. De motor gaat voor woon-werk verkeer gebruikt worden. Als ik eerst moet fietsen naar de garagebox ben ik alle tijdwinst weer kwijt.
- Buurtstalling, vlak bij huis en goedkoop maar... zit vol dus valt gelijk af.
- Op de stoep parkeren, het zal vast niet gelijk gebeuren maar sochtends opmerken dat de motor er ineens niet meer staat lijkt me ook geen fijn gevoel.

Ik ben vast niet de enige die hier tegenaan loopt, hebben jullie nog ideeën/tips?


Verhuizen
 
Stadjers,

Ik sta op het punt een motor te kopen maar ik loop nog tegen 1 ding aan. Ik woon in het centrum van Groningen en heb bij mijn huis geen ruimte voor stalling. Er zijn een paar opties maar ze zijn allemaal niet erg aantrekkelijk.
- Garagebox huren, afgezien van de prijzen zitten er ook (bijna) geen garageboxen in het centrum. De motor gaat voor woon-werk verkeer gebruikt worden. Als ik eerst moet fietsen naar de garagebox ben ik alle tijdwinst weer kwijt.
- Buurtstalling, vlak bij huis en goedkoop maar... zit vol dus valt gelijk af.
- Op de stoep parkeren, het zal vast niet gelijk gebeuren maar sochtends opmerken dat de motor er ineens niet meer staat lijkt me ook geen fijn gevoel.

Ik ben vast niet de enige die hier tegenaan loopt, hebben jullie nog ideeën/tips?

gegrond vast maken voor je op de stop met een ART4 slot, zijltje/hoes er over heen (kost bijna niets)
Evt kun je er een alarm op laten zetten, loopt wel op in de kosten en hoor er niet altijd hele positieve verhalen over (uit eigen ervaring niet iig) maar wellicht is het het waard om in te verdiepen.

oh en uiteraard tegen diefstal verzekeren :)
 
sfeerfoto :+

BQAzM0t.jpg



edit: geel/groene isolatietape is het teken van een on-going project toch? :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan