spa-francorchamps


:Y

P42drcX.png


En natuurlijk dit prachtige lied van Duo Het Monica Da Silva Trio met Arjen Lubach en Tim Kamps.

Genoeg bronnen?
 
Laatst bewerkt:
Spa vind ik een F1 circuit.

:Y ,maar het mooiste,vloeiendste en snelste waar ik ooit op gereden heb met men brommer.
Daar kan assen een dikke punt aan zuigen :P ,met zijn misvormde aangepaste lijnen :')
 
Laatst bewerkt:
:Y ,maar het mooiste,vloeiendste en snelste waar ik ooit op gereden heb met men brommer.
Daar kan assen een dikke punt aan zuigen :P ,met zijn misvormde aangepaste lijnen :')

:Y Helemaal met je eens. Nog een van de laatste echte circuits op het europese vasteland. En de aanpassing van de busstop vond ik al doodzonde, maar moet eerlijk zeggen dat ze het wel goed gedaan hebben. :} :]
 
Wqt ik begrijp is dat er gesproken is met Dorna om te zien wat de eisen e.d. zijn voor het organiseren van een MotoGP race. Daarmee gaan ze kijken naar de mogelijkheden.

Als het doorgaat zou de eerste race op z'n vroegst pas in 2020 zijn.

Maar het begin is gemaakt!
 
er zal geen gp worden verreden op de lay out zoals we die nu kennen. die is veel en veel te lang. als er een GP komt zal het circuit worden ingekort. lange circuits kunnen al heel lang niet meer vanwege het te weinig passeren van de motoren.
 
Definitief niet terug op de GP kalender. Over een terugkeer van de SBK wordt nog gesproken....net of die zoveel langzamer zijn :X Zie de tijd van Rea op Jerez.
 
Vind het jammer, maar ook begrijpelijk.

Zelfs voor auto's kan het aardig tricky zijn, wanneer je er af gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan