De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Welke route heeft je voorkeur?

  • Oostroute

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zuidroute

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
als ik die avond wil aansluiten, moet ik dan friesch kenne proaten ?

Strikt genomen zijn er maar weinig Friezen in de groep. Van de Club uit Leeuwarden is er maar 1 een echte Fries, Auke!
Tim is wel in Friesland geboren maar heeft import-ouders, Stefan komt uit Drenthe en ik ben een Groninger.

De andere Fries in ons gezelschap is Erik.

Van mij mag je praten wat je wilt, dat doen wij ook. En veel zinnigs komt er bij ons ook niet uit! :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Voor wie wil, kan ik shirt, trui of hoodie laten maken met t logo van dit jaar. Ik doe dat via shirtshop.nl
Kijk daar dan ook voor modellen, kleuren, prijzen en maten.

Er komt een kapdatum voor doorgeven bestelling en ontvangst vooruitbetaling, anders wordt t n zooitje.

Voorbeeld van mijn hoodie
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien kan ik de print nog strakker krijgen. Nu een kleine witte rand er omheen.

Voor de duidelijkheid, men mag ook zelf het logo gebruiken om iets mee te doen. Staat eerder in dit topic.

€20 T shirt girl
€20 T shirt man
€30 Sweater
€30 Hoodie
€30 Hoodie met rits

Voorbeelden:
full

full

full

full

full

full

full

full

full




Wie heeft interesse?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dr gebeurt ook gewoon niks hier he.

je zou er bijna een stel startkabels op zetten om dit topic weer een beetje in gang te brengen ;)
 
Hoho, daar gaan we weer!
Erg druk momenteel met werk, en de dingen thuis. Had mevrouw Borisz in een dronken bui belooft de tuin dit jaar eens aan te oakken. Belofte maakt schuld. En ik drink nu aleen week of vijf niet meer

De venture staat er zielig bij. De uitlaat is dicht. Nu de carbs nog afstellen en de remmen ontluchten. Ow ja, er kwam deze week als "tussendoor-projectje" ook nog een BMW R65 op mijn pad. Morgen van de BMW de carbs terugmonteren, afstellen en rijden!!!!!

Zondag de Hamburgerrun en volgende week volgas met de venture! :-) :-) :-)
 
En de VFR van Dindo was natuurlijk een opvallende verschijning. Lekker veel stickers, maar de onderstaande sticker baart me toch wel enige zorgen!!

full
:+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
En dus toch maar weer op de DIV :+ :+
Ja, verdorie. Beide remmen hielden het voorwiel tegen. Slechts 2 km na het tanken. Remschijven waren loeiheet geworden en een streepje blauw is nu zichtbaar. Mijn vrouw heeft me opgehaald NLT (oftewel het grote Wieringer Hamburgermonster) kwam me tegemoet. De motor mocht ik bij een boerderij stallen. Toen rap naar huis en de Diversion gepakt. We hadden een half uur marge. Die was al met een kwartier overschreden. Gelukkig was het niet druk op de weg en waren de beide bruggen op de afsluitdijk dicht. We konden dus lekker doorrijden om nog op tijd bij het verzamelpunt aan te komen.

Gisteren de Suzuki opgehaald. Net de rempomp opengemaakt. Met veel moeite kon ik een staalborstelhaar door het retourgaatje proppen, waar dus ook het probleem zat wat ik al vermoedde. Ik sta nu op het punt om naar West Knollendam te gaan rijden om een revisiesetje te gaan halen. Niet dat het nodig lijkt maar better safe than sorry zoals de Engelanders plegen te zeggen.

Nu moet ik alsnog een duurtest doen om te weten of een lange rit wel te doen is... Heel naar!
 
het is niet te geloven maar ik ben ook begonnen met het opknappen van de challenge XJ :P

zelfs al een stuk gereden 8-)
 
Nog 1 maand en dan gaan we los. Op zaterdag 27 mei vertrekken we vanaf uitspanning "de Nachtegaal" in Meerssenvoor de 500 Euro Challenge van 2017. Een aantal van ons gaan echter al een dag eerder naar Meerssen om de lange reis vanaf het noorden naar Bulgnéville doormidden te hakken.

Zoals het er nu uitziet gaan we overnachten op camping "het Geuldal" en kunnen we 's morgens rustig aan naar "de Nachtegaal" rijden om daar de rest van de deelnemers te begroeten. Koffie en Vlaai zijn ongeëvenaard bij de Nachtegaal zoals de deelnemers nog wel weten van de 2014 editie.

Mochten er nog mensen zijn die ons willen uitzwaaien/bekijken dan zijn jullie uiteraard welkom op de camping op vrijdag en/of bij de Nachtegaal op zaterdagochtend. Vanaf een uur of 10 in de ochtend zullen we ons bij de nachtegaal posteren en alvast de vlaai voorproeven!!!

Camping Geuldal: Google Maps
Uitspanning de Nachtegaal: Google Maps


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan