Gs topic etentje deel 2

Formule 1 is voor mij :

- een te mijden hotelketen
- een bijna vergeten term uit de lessen chemie
- een terugkerend onderwerp in diverse stripverhalen, meestal "geheim" en/of "gestolen"...

Voor de rest : of no importance at all... :P

Houden zo, levert je een hoop extra tijd op op zomerse zondagen waarop je beter met de motor op pad kunt dan voor de TV te hangen ;)
 
Klopt, dat wilde ik ook nog melden. Afdeling noord Holland zal via de A2-A28 moeten. Bij Muiden is de A1 het hele weekend afgesloten.
 
Ik ben net thuis..
Van Amstelveen naar Lelystad via Utrecht..
Afslag langs Maarsen richting A27 was erg druk...dus de rondweg om Utregg...
105 km in 1.5 uur....op de motor....
Ik denk 50km tussen de files door....
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, wij hebben slecht nieuws, we komen niet naar Harderwijk vanavond 😩. We zijn onderweg maar staan al 20 minuten stil in de file om Beverwijk uit te komen, en nu blijkt dat het knooppunt Velsen dicht is door een ongeluk. Heel Beverwijk staat daardoor op slot.
Verder blijkt dat we enorm moeten omrjjden omdat de A1 dicht is en staan er meerdere files op de A2. Zo wordt het acht uur voor we er zijn, we zien dat niet zitten en konden net nog de file uit, we gaan nu maar naar de pizzeria in het dorp 😖🥘
Heeeeeeel erg jammer, doe iedereen de groeten van ons, volgende keer beter hopen we 😏
 
Was weer erg gezellig en heel lekker gegeten!
Jan, Joke jammer dat jullie er niet bij konden zijn -O-

Shirley en Dirk, bedankt voor het organiseren!!!
 
Wij hadden het ook erg naar onze zin..leuk om iedereen ook op deze manier te ontmoeten !

Ook onze Belgische motormaatjes weer erbij die toch maar weer steeds die rit noordwaarts maken.

Wn joke en jan zijn er vast volgende x weer bij
 
Leuk om iedereen weer te hebben gezien en gesproken. Jan en Joke, we gaan eerdaags in de herkansing. Je zal maar boven het Noordzeekanaal wonen....... :X

Blij dat Slijk en Nana de jetlag van de reis hebben gepareerd en ook zijn aangeschoven. Dat bootje in de Schelde kon blijkbaar best een avond zonder onze huisjurist.

We houden het jaarlijkse vorkie prikken er maar in, want het was weer geslaagd. Misschien heeft iemand nog een horloge over voor de Familie TenCats voor volgend jaar? :+
 
Ik hèb net een nieuw klokkie. Een Garmin! Zou dat het zijn? (En ja, de tijd zit er ook op)


(Enne, voor dat effetjes was het weer gezellig...)

full
 
Laatst bewerkt:
Zat gister zwaar balend in de file voor de velsertunnel, dacht nog ... het zal wel druk zijn ivm het leeglopen van de zwarte markt, maar er zat geen schot in, dus na 20 minuten uit kunnen breken en over het viaduct richting Heemskerk gereden ...
Besloten om niet via de Wijkertunnel te gaan ... want er was aangegeven dat die al dicht was, optie om via Zaandam te gaan was er ook niet, omdat je dan op de A1 uitkom ... die bij Muiden weer afgesloten was :?

En dan !? Dan maar niet naar het etentje !? T*ring ... we hadden er nog wel zo'n zin an :P :9

Door richting Heemskerk dan maar, optie: Stelvio, DE pizzeria to be in NoordHolland *D
Rij dus aan Heemskerk in ... kom achter de auto van m'n maat terecht, die ook opweg was naar Stelvio !
Wat blijkt ... Stelvio dacht daar anders over en was weer eens dicht (zoals zo vaak als wij pizza willen eten is hij weer eens op vakantie ... :X ) voorstel gedaan om met z'n vieren een hapje te doen bij Ruysdaels :9~
Helemaal top en toch nog een gezellige avond gehad op het terras voor Ruysdaels :t
 
Laatst bewerkt:
Jeetje Jan, het mocht echt niet zo zijn voor jullie zaterdag :/
Zo jammer, had jullie graag weer even gezien!

Ik vond het erg gezellig weer zaterdag, dank voor jullie gezelschap allemaal :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan