Maverick Vinales

Zullen oude tijden herleven voor Maverick er Marc...?

C6N_KiFXMAAmM96.jpg
 
:}
Goed gereden door MV! Erg knap, zo'n race in zulke omstandigheden winnen. En dan ook nog de eerste race op de nieuwe motor :)

Wordt nog een grote.. :Y
 
Wat me vooral opviel, is dat Maverick de race mooi opgebouwd heeft. Een beetje zoals Rossi dat ook altijd deed. Maar hoe knap om al die verwachtingen waar te maken :}
 
Dovi is gewoon lui geworden, rekent alleen nog maar op de kracht en topsnelheid van z'n Duc..stuurt als een oud wijf..ik had 'em daar ook binnendoor gezet
Maar niet als je ook op een Duc zat waarschijnlijk. :+

Hier zie je misschien ook een beetje de karaktereigenschappen uitvergroot tussen een Ducati MotoGP machine en een Yamaha MotoGP stuurfiets.
 
Maar niet als je ook op een Duc zat waarschijnlijk. :+

Hier zie je misschien ook een beetje de karaktereigenschappen uitvergroot tussen een Ducati MotoGP machine en een Yamaha MotoGP stuurfiets.

:^

geweldig hoe Vinales binnendoor kan steken en vervolgens die lijn kan houden/blokken. Ik dacht af en toe echt dat ie over het randje ging, maar de motor bleef overeind.
 
:^

geweldig hoe Vinales binnendoor kan steken en vervolgens die lijn kan houden/blokken. Ik dacht af en toe echt dat ie over het randje ging, maar de motor bleef overeind.

Dit zag ik vorig jaar bij veel van Rossi zn inhaal acties ook, had ik vaak ook al zoiets van: Gappie, doe nou voorzichtug! :Y
 
Zo zeg, heeft iedereen zoiets van weer een Spanjaard? Of is Maverick hier gewoon nog niet zo populair? Zal ik hier dan maar een keer juichen voor Maverick voor zijn magistrale overwinning van vandaag? *O*
 
Zo zeg, heeft iedereen zoiets van weer een Spanjaard? Of is Maverick hier gewoon nog niet zo populair? Zal ik hier dan maar een keer juichen voor Maverick voor zijn magistrale overwinning van vandaag? *O*


Weten allemaal dat het een super coureur is, maar zie eigenlijk maar weinig interviews/uitspraken van hem voorbijkomen om hem wat beter te leren kennen en echt enthousiast te raken/fan te worden, weet gewoon niet goed wie/wat hij is :$

En met zo'n voorseizoen/trainingen worden overwinningen/kampioenschap al bijna vanzelfsprekend :}
 
Zo zeg, heeft iedereen zoiets van weer een Spanjaard? Of is Maverick hier gewoon nog niet zo populair? Zal ik hier dan maar een keer juichen voor Maverick voor zijn magistrale overwinning van vandaag? *O*

Hij moet nog ff bekend worden bij het grote publiek ;)

Maar geweldige race van Maverick :} bijna continu op de grens rijden en daardoor op het laatst een paar kleine foutjes. Jammer van Rossi, dit duel had tot de eindstreep moeten duren.

mijn gixxermaatje baalt dat ie bij yammie zit, hij ziet geen suzuki meer voorin _O-
 
Laatst bewerkt:
Waar sommige coureurs zeer sprekende persoonlijkheden hebben (Rossi, Lorenzo, Crutchlow, Marquez), lijkt Viñales juist een gematigde persoonlijkheid te hebben. Tenminste, zo voor de camera dan. Hij komt op mij daarmee over als een succesvollere versie van hoe Dani Pedrosa ooit gezien werd. Een beetje een 'robot' als persoon, compleet gebouwd voor een MotoGP titel. Blij als-ie wint, teleurgesteld wanneer dat niet zo is, maar hobby's? Waar z'n drive vandaan komt? Welke meningen Maverick heeft, of zijn gevoel voor humor?

Wie is de man achter de coureur?

Dat ik daar geen antwoord op heb, maakt het moeilijker om echt voor 'm te juichen.
 
Waar sommige coureurs zeer sprekende persoonlijkheden hebben (Rossi, Lorenzo, Crutchlow, Marquez), lijkt Viñales juist een gematigde persoonlijkheid te hebben. Tenminste, zo voor de camera dan. Hij komt op mij daarmee over als een succesvollere versie van hoe Dani Pedrosa ooit gezien werd. Een beetje een 'robot' als persoon, compleet gebouwd voor een MotoGP titel. Blij als-ie wint, teleurgesteld wanneer dat niet zo is, maar hobby's? Waar z'n drive vandaan komt? Welke meningen Maverick heeft, of zijn gevoel voor humor?

Wie is de man achter de coureur?

Dat ik daar geen antwoord op heb, maakt het moeilijker om echt voor 'm te juichen.

Ik ben vooral fan van de sport en heb wel favoriete rijders maar fan vind ik altijd een groot woord. Je zult mij ook nooit zien met een petje of shirt van een bepaalde coureur.
En juist die populaire mannekes die met een plastic kipje zwaaien of met een lollie in de mond op het podium staan heb ik nu weer niks, respect en waardering als ze subliem hebben gereden maar zit dan niet te juichen en had ik toch liever iemand anders voor ze gezien.

Maverick hoort tot mijn favorieten maar zijn gevoel voor humor interesseert me geen bal ;)

Hij heeft overigens wel een leuke vriendin waar die samen mee traint en die dit jaar "toevallig" ook op yamaha rijdt en al 4 keer wereldkampioen is :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan