MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bladeren worden wel glad. de boom naast mijn carpoort dropt zijn baladeren precies waar ik moet insturen. maar dat is een herfst probleem en nu is het leeeenteee :) :)
 
Volgens mij is Frits hovenier. Die kan vast wel even langs komen met de kettingzaag. :+
 
Ben wel meerdere groepjes tegen gekomen! Vanaf de dijkjes heerhugowaard richting wormerveer? Is dat een beetje te doen via de dijken?

Ja hoor prima te doen. Sommige stukken wel slecht wegdek en op 1 dijk hadden was er zelfs om de 20 meter een drempel. En dat dan 11 keer. Niet geteld, stond een bord bij :+
 
Ja hoor prima te doen. Sommige stukken wel slecht wegdek en op 1 dijk hadden was er zelfs om de 20 meter een drempel. En dat dan 11 keer. Niet geteld, stond een bord bij :+

haha vet, ben benieuwd hoe je binnendoor die kant op rijd, toch maar eens een toerritje doen haha. helaas nu nog even niet mogelijk de motor draait nog niet helemaal naar behoren..
 
Volgens mij is Frits hovenier. Die kan vast wel even langs komen met de kettingzaag. :+
boom is zo weg O-)

10422378_984456381598833_5964116328763079203_n.jpg



Ja hoor prima te doen. Sommige stukken wel slecht wegdek en op 1 dijk hadden was er zelfs om de 20 meter een drempel. En dat dan 11 keer. Niet geteld, stond een bord bij :+
met de nsr geen last van die staat zacht afgeveerd :]
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even een lekker stuk gereden met de Duc. Wat een heerlijk karakter. Echt een motor waar je voor moet werken en niets soepeltjes en linear gaat. Houd ik wel van.

Uit m'n werk begin van de middag naar Bolski gereden om mijn drukplaat te laten vervangen, daarna even met de camera naar Wijk aan Zee gereden. Helaas trok het helemaal dicht toen ik daar aankwam. -O-

En ja, ik ga even spammen met foto's. Ben toch wel trots op deze motor. Een prachtig apparaat, al zeg ik het zelf. *D Op de terugweg naar huis draaide ik de snelweg op, waar op dat moment een Brit reed op een Panigale. Even duimpjes omhoog en toen kwam er toch wel even een grijns op m'n gezicht.

Mooi spul die Ducati's. :) :P

DSC_0508.jpg

DSC_0510.jpg

DSC_0513.jpg

DSC_0520.jpg
 
Ik vind het ook een mooie motor :9~
Doe mee met de Landmarkrally, kun je iedere maand vijf keer posen tot en met September.
Daarna moet je weer ruim een half jaar wachten -O-
 
Vanmiddag even een lekker stuk gereden met de Duc. Wat een heerlijk karakter. Echt een motor waar je voor moet werken en niets soepeltjes en linear gaat. Houd ik wel van.

Uit m'n werk begin van de middag naar Bolski gereden om mijn drukplaat te laten vervangen, daarna even met de camera naar Wijk aan Zee gereden. Helaas trok het helemaal dicht toen ik daar aankwam. -O-

En ja, ik ga even spammen met foto's. Ben toch wel trots op deze motor. Een prachtig apparaat, al zeg ik het zelf. *D Op de terugweg naar huis draaide ik de snelweg op, waar op dat moment een Brit reed op een Panigale. Even duimpjes omhoog en toen kwam er toch wel even een grijns op m'n gezicht.

Mooi spul die Ducati's. :) :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt heel vet hoor!
:9~
 
Thanks! Vandaag ook weer even op pad geweest met aidan en marius. Hij is absoluut niet gemaakt voor het tragere werk, maar wat een ding. Blij mee :)
 
ik heb trouwens mijn zxr uit mijn klauwen laten vallen... -O-

weinig schade gelukkig, alleen een klein deukje in de tank. dus ik wend me tot onze resident schade hersteller: norrie!

het is een deukje van ongeveer een 2 euro muntstuk groot, zonder vouw of hoek. nou had jij eht jaren geleden over een techniek waarbij je iets vast plakt en dan de deuk eruit trekt ofzo. wat is dat precies, zou dat kunnen werken? of weet je een ander truukje?

ik kan je eventueel een pic sturen via messenger.

als iemand anders ideeen of ervaringen heeft, lemme know. het is een klein deukkje maar ik erger me er aan. bijna 10 jaar zonder een krasje en nu dit B|
 
gister bij Axels op een ZeroS e-motor gereden. Verbazingwekkend leuk! Het is maar 11kw, maar zo voelt het niet. Ding trekt echt goed door, erg leuk op binnenwegen! Als ik elke dag woonwerk zou doen op de motor zou ik wel zo'n ding kopen.

zero-s-2017.jpg
 
gister bij Axels op een ZeroS e-motor gereden. Verbazingwekkend leuk! Het is maar 11kw, maar zo voelt het niet. Ding trekt echt goed door, erg leuk op binnenwegen! Als ik elke dag woonwerk zou doen op de motor zou ik wel zo'n ding kopen.

[afbeelding]


grappig, daar zat ik laatst naar te kijken, maar uitgaande van 130km/u met extra battery pack red ik nog niet die 130 km per dag volgens hun site. bovendien ben je met die battery pack erbij een vermogen kwijt.

het concept van electrisch woon werk rijden trekt me wel, maar het is nog neit practisch genoeg. als ze tourmotoren maken met een dikke kuip, minimaal 160 km snelweg range en ebtaalbaar dan stap ik zeker in, maar dat is nog een long way op dit moment.

ook maakte ik me zorgen om dat zeer beperkte vermogen. maar het instant koppel maakt dat goed dan? zit er nog wat pull in bij 120 km/u ontsnappings acceleratie?
 
op het industrie terrein bij Axels in de buurt voelde het wel rap, snelweg weet ik niet. Het blijft 11kw natuurlijk maar zo voelt het tot aan de 100-120 iig niet, voelt veel rapper. Koppel is echt instant.

Op de een of andere manier lijkt 11kw elektrisch en 11kw brandstof niet met elkaar te vergelijken te zijn. Mijn VTR250 van 140kilo had 22Kw en voelde veel trager.
 
KW's zeggen ook niet veel.. gaat om NM voor het acceleratie gevoel :) Die zal stukken hoger liggen en op alle momenten volop beschikbaar zijn
 
gister bij Axels op een ZeroS e-motor gereden. Verbazingwekkend leuk! Het is maar 11kw, maar zo voelt het niet. Ding trekt echt goed door, erg leuk op binnenwegen! Als ik elke dag woonwerk zou doen op de motor zou ik wel zo'n ding kopen.

[afbeelding]
Wel een bak geld, maar goed, dat haal je er snel uit als je veel kilometers maakt.

Heeft zo'n ding eigenlijk nog onderhoud aan "het blok" nodig of zo?
 
Ik heb er een paar jaar geleden op de motorbeurs een stukje mee gereden en vond hem ielig aandoen.
Maar ik ben natuurlijk een ouwe kirrel met 25 kg overgewicht...
 
Mooi hoor:

een paar jaar terug zou je van MF gemieterd worden als je het had over elektrisch motorrijden :+
 
Achja je hoorde er ook niet bij als je geen racer had ;)
(Of misschien nogsteeds mar negeer ik dat compleet :+ )

Sherman tank uber alles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan