Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

k4 750 met paar aanpassing (uitlaatsysteem en geflowde kop) 145pk ahw. Mijn standaard 750 k4 had 134 als ik me niet vergis.

De nieuwe nu, moet nog op de bank.
 
Klopt Johan :t

Wel altijd leuk te zien dat de ene bank 143pk en de andere 117 afgeeft ;)
Zulke verschillen heb ik niet eerder gezien.. Nippon werkt volgens mij met een Superflow testbank (gebruiken ze bij Akrapovic in de fabriek ook heb ik me laten vertellen) en de rest van Nederland bijna werkt met Dynojet testbanken. Daar zit onderling minder verschil tussen, dit scheelt gewoon 12 pk bij mijn fiets.

EDIT: Heb het even opgezocht, kon me herinneren dat Titus van Nippon me dat vertelde. Staat bij hun op de website: http://www.nipponbikes.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=323&Itemid=420&lang=nl-NL
 
Laatst bewerkt:
Heb ooit een testrun gedaan met mn kawa zx636
Zowel bij Ps tuning als ook bij Nipple bikes😉
Daar zat nog geen twee pk verschil in
Bbij beide bedrijven goede ervaringen!!
 
Hallo mede suzuki coureurs...
Ik ben momenteel bezig met een paar kleine aanpassingen aan mijn straatfiets en ik vroeg me af of iemand hier misschien weet of er iets te koop is waar ik de teller op kan monteren.
Standaard zit deze op de koplamp gemonteerd maar die wil ik er dus voor de circuitdagen af halen.
Het gaat om een 750 k4.
Of wordt het zelf iets in elkaar knutselen...
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Motoholders maakt kuipframen voor race gebruik waarbij de standaard teller gemonteerd kan worden. Pas geleden kwam er 1 gebruikt voorbij op facebook of dit forum.

En anders zelf iets maken. Heb ik ook gedaan bij mijn gsxr k4.
 
nog meer mensen al gereden?

vorige week de 600 voor het eerst uitgelaten op Alcarras met Racecracks!
mooi weer en wat deed de soess het goed *O*

17388796_10154438077280098_9045665399252826239_o.jpg
 
hallo ik wil me ff voorstellen, sommige hier kennen mij wel, ik ben Robin en ga na 3,5 jaar het circuitrijden weer op pakken. Heb een gsxr 750 k1 aangeschaft en hoop daar een hoop fun mee te hebben.
Zie hieronder de specs die er nu op zitten;

full yoshimura uitlaatsysteem met Laser einddemper
Brembo 19x20 RCS rempomp
Galfer remschijven
stalen remleidingen
BMC luchtfilter
power commander
WP stuurdemper
K tech vering/pistonkit voor
WP compleet achter
snelsluitankdop
etc etc

Things to do;

PP remschakelsetje
snelgas
valblokken
voor en achteras protectie
haakse ventielen
PP koppelingshendel

wie weet komen we elkaar nog eens tegen on the track!!
full
 
Laatst bewerkt:
wie weet er hier een adres waar ik carbon (of iets anders bv R&G) blokbescherming kan bestellen voor een gsxr 750 k1 t/m k3...weet niet of k4/5 hetzelfde is?
JVP kan niet meer leveren namelijk
 
Zal me hier ook even melden :)

Ik ben Loek. Eind vorig jaar via het forum een 600 K1 gekocht en de hele winter bezig geweest om hem te krijgen zoals hij nu is.

Afgelopen zaterdag eerste circuitdag gehad op Zolder.

Heb nog 13 dagen geboekt staan dit jaar. Allemaal op Assen, Zolder en Mettet.

wajdjc.jpg
 
hallo ik wil me ff voorstellen, sommige hier kennen mij wel, ik ben Robin en ga na 3,5 jaar het circuitrijden weer op pakken. Heb een gsxr 750 k1 aangeschaft en hoop daar een hoop fun mee te hebben.
Zie hieronder de specs die er nu op zitten;

full yoshimura uitlaatsysteem met Laser einddemper
Brembo 19x20 RCS rempomp
Galfer remschijven
stalen remleidingen
BMC luchtfilter
power commander
WP stuurdemper
K tech vering/pistonkit voor
WP compleet achter
snelsluitankdop
etc etc

Things to do;

PP remschakelsetje
snelgas
valblokken
voor en achteras protectie
haakse ventielen
PP koppelingshendel

wie weet komen we elkaar nog eens tegen on the track!![afbeelding]

stompgrip monteren ;)

hebbie er weer zin in Chief :)
 
Zal me hier ook even melden :)

Ik ben Loek. Eind vorig jaar via het forum een 600 K1 gekocht en de hele winter bezig geweest om hem te krijgen zoals hij nu is.

Afgelopen zaterdag eerste circuitdag gehad op Zolder.

Heb nog 13 dagen geboekt staan dit jaar. Allemaal op Assen, Zolder en Mettet.

[afbeelding]

Welkom! En meteen maar 14 dagen, goed bezig.
 
portimao is echt een mega vet circuit, helaas heel de zondag regen gehad maar verder wel oke. een aanradertje

heb gewoon de regenbanden eronder gedaan , echt heel veel grip daar in de regen .
de open pitlane was erg leuk, lekker kunnen werken aan het vertrouwen in de regen
en met een 2.11,0 was ik in die omstandigheden best tevreden, nu even een nieuwe regenband scoren 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan