Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's het voordeel van injectie..... Na 3 maanden aan de druppellader, 1 druk en de buren wisten ook weer dat het lente werd. De XJ wilde wat minder want die had een goedkope druppellader die de boel drooggekookt had. Deze lader is inmiddels ook niet meer onder ons.....

R.I.P.
 
edd51dee396a26699829026b1b72569e.jpg
 
Tijdens het rijden zie je de stand niet....

je checkt voor het rijden of je dicht bij "ow fuck" zit.. tijdens het rijden merk je het vanzelf..

heb het ook op mijn tank gebakken.. werkt goed voor mij.. maar goed.. een hardtail met solid mount zadel zorgt er wel voor dat je niet snel je tank in 1 ruk leeg kan rijden :P
 
je checkt voor het rijden of je dicht bij "ow fuck" zit.. tijdens het rijden merk je het vanzelf..

heb het ook op mijn tank gebakken.. werkt goed voor mij.. maar goed.. een hardtail met solid mount zadel zorgt er wel voor dat je niet snel je tank in 1 ruk leeg kan rijden :P

Niks voor mij, maar ieder zn ding natuurlijk
 
Ik gebruik de reserve stand van mijn benzine kraan , als de luchtbellen komen in mijn benzine leiding , heb ik nog een paar liter , tot nu altijd nog genoeg geweest
 
De dagteller werkt goed om mijn brandstofniveau in de gaten te houden.

Zou ik uit moeten gaan van het controlelampje sta ik om de 160 tot 180 km 10 liter in de tank te gooien.
 
Het blijft een Amerikaanse fiets, waar de benzinepompen wat verder uit elkaar kunnen liggen. Daarom laten ze het lampje wat eerder branden denk ik.

Overigens heb ik ook wel naar de pomp moeten lopen. Toen ging ik ook uit van het benzinelampje, maar met een draadbreuk gaat die niet branden. Dat was overigens geen Harley.
 
Het blijft een Amerikaanse fiets, waar de benzinepompen wat verder uit elkaar kunnen liggen. Daarom laten ze het lampje wat eerder branden denk ik.

Overigens heb ik ook wel naar de pomp moeten lopen. Toen ging ik ook uit van het benzinelampje, maar met een draadbreuk gaat die niet branden. Dat was overigens geen Harley.

Uitgaande van wat ik lees op het xlforum zijn er toch rijders die veel meer afstand kunnen rijden dan ik op een tank. Kan natuurlijk ook zijn omdat de wegen in de states wat uitgestrekter zijn dan hier in NL. Het nadeel van Den Haag is dat je de eerste 5 km alleen maar van verkeerslicht naar verkeerslicht rijd.
 
Uitgaande van wat ik lees op het xlforum zijn er toch rijders die veel meer afstand kunnen rijden dan ik op een tank. Kan natuurlijk ook zijn omdat de wegen in de states wat uitgestrekter zijn dan hier in NL. Het nadeel van Den Haag is dat je de eerste 5 km alleen maar van verkeerslicht naar verkeerslicht rijd.
Ik doe 290km alvorens mijn lichtje van de reserve gaat branden! Met reserve erbij doe ik om en bij 320km.
 
Rij zelf met een King Peanut tank en tank om de 180 km voor de zekerheid.
Vertrek eind mei naar Zweden, hang dan voor de zekerheid een 5L jerrycan aan mijn tas.
Eens testen hoe ver ik kom voor de kraan om moet 👍
 
Vanmiddag met 238 km getankt. Er ging 13 liter exact in. Maar het lampje ging al branden bij de 190 km. Iemand een idee of daar wat aan te doen is kwa afstelling?
 
De mijne lekt ergens olie ( verrassing )
En ik weet niet waar de olie vandaan komt
Vermoed ( hoop ) oliedruksensor , zie er niet zoveel aan , maar dat is een beetje de centrale plaats waar de olie zich omheen bevind
Denk als ie koud is hem er eens afschroef , en als in een passend boutje vind hem afplug , sensor zit er toch jan lul op
 
Reed vandaag mijn sportster na een ritje de garage binnen en merkte dat de riem piepte bij de voorster poelie.
Achterwiel is goed uitgelijnd (nagekeken met zo'n zelfgemaakt uitlijnding).

Kan dat kwaad?

En zit daar trouwens een marge op de uitlijning van je achterwiel of moet het verschil 0mm zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan