Johann Zarco

Hij praten ok un petit peu anglise :+
Aha een beetje. :+
Travaillé Gerrit. :? :+

johann-zarco-motogp-yamaha.jpg
 
wat Zarco in zijn eerste race liet zien op de Tech3 Yamaha heb ik pol en smith nog geen een keer zien doen! petje af.
 
Pol niet inderdaad. Die heeft nooit iets bijzonders of opvallends laten zien met de Tech3. Smith ook niet veel, maar Misano 2015 was wel een klasse prestatie van Smith. Werd toen 2e (bleef als enigste Door rijden op de regenbanden. Op een zo goed als droge baan uiteindelijk. En hij werd in 2014 ook nog eens 3e in Philip Island.

Maar wat Zarco Zondag bij zn debuut liet zien was meesterlijk! Echt fantastisch en zeer verrassend :} enorm jammer dat het niet beloond werd.....maar het was ook wachten tot het fout zou gaan. Voor mij in elk geval.
 
Zarco duidelijk een klasbak. Daar gaan we nog pleIer van krijgen. Die Yamaha is ook een erg goede motor, dat helpt ook wel natuurlijk.
 
Ik vond het sterk hoe Zarco de mond van een (respectloze) journalist snoerde vorig jaar. Het gp weekend waarbij Salom om het leven kwam. Deze vroeg om reactie van de rijders of het fatale ongeval achteraf niet voorkomen had kunnen worden.
 
Nou toch ook wel officieel fan hoor sinds gisteren.
Zwaar respect voor de manier hoe hij vorig seizoen een journalist afscheepte na het noodlottige ongeval van Luis Salom.
Eerlijke man, rustig en leert zoals gisteren gezien van zijn fouten.

Kampioen weet ik niet maar kan zeker een stabiele rijder als Dovisiozo worden.
Style for days in ieder geval :9~
 
Laatst bewerkt:
Gewoon elke ronde weer een enorme rookpluim in die lange linker bocht !
Niet bang voor een gevecht maar wel heel slim , en een fantastische stijl natuurlijk :D
 
Gewoon elke ronde weer een enorme rookpluim in die lange linker bocht !
Niet bang voor een gevecht maar wel heel slim , en een fantastische stijl natuurlijk :D
Gelukkig stond'ie nu op harde banden. :+ :t
 
Hier ook sinds 2.5 week een fan erbij. Wat was dat geweldig om te zien in Qatar. Afgelopen weekend ook een top prestatie. Ben benieuwd hoe hij het in de VS gaat doen! :]
 
Haha viel mij ook al op ja.. Gek genoeg zei ik altijd al dat Zarco het in de GP wel goed moest gaan doen afgaand van zn volwassen voorkomen en soepele rijstijl, liet hij afgelopen weekend dus heel iets anders zien :]
 
Hier ook sinds 2.5 week een fan erbij. Wat was dat geweldig om te zien in Qatar. Afgelopen weekend ook een top prestatie. Ben benieuwd hoe hij het in de VS gaat doen! :]

Welkom! Je kunt lid worden van de fanclub. Het rekeningnummer staat in de OP.
 
Dear Johann,

Give me my fucken money back, you cheese-gargling snail-kisser.

What the bastard fuck was that?

You had one job. “Take Rossi out,” I said.
“Send him to spend time in the Clinica Mobile,” I insisted.
“Here’s a nice pile of Euros Matthias wants you to have,” I explained.

How fucking hard was that?

We all knew George was not going to win. Or podium. Or anything.

The sad cazzo even picked soft compound tyres front and rear because he was terrified of bats or something. I don’t even know anymore. It’s not like anyone even listens to him when he’s gnawing on the walls of his trailer and breaking things.

It’s like owning a chimpanzee.

So I thought we’d do something nice for him. Cheer him up. Rossi having his legs splinted with titanium rods would have been just the thing.

You were perfect for the task. You’re new, so everyone expects you to crash into people at random. Crazy Iannone has been around for ever and he still does that.

And you’re French, so there’s no act of vile treachery you’re not capable of.

So I give you a pile of money and what do you do? You catapault Rossi forward!

I belted down to Race Direction with another pile of money and the phone number of a top-notch cathouse, and the best they could do was a 0.3-second penalty for The Doctor.

And we know how that worked out, don’t we, Johann? The bastard now leads the championship and George has gone AWOL from the reservation.

I can’t find him. I can hear weeping inside a pile of old tyres, but that could be that Abrahams kid, or Lowes. They all sound the same to me when they sook.

It looks like I’ll have to contact the US border police in case George intends on making a new life for himself south of the Rio Grande.

I have to go now. Matthias is calling me, doubtlessly to have me explain how a multiple world champion can start in sixth and finish in who-gives-a-shit ninth, and also why the idiot Frenchman can’t do as he’s paid to do.

Talk soon, surrender-boy,

Gigi.
 
So I give you a pile of money and what do you do? You catapault Rossi forward!

I belted down to Race Direction with another pile of money and the phone number of a top-notch cathouse, and the best they could do was a 0.3-second penalty for The Doctor.

Simpelweg briljant. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan