De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017

Voor 58 euro/sessie zoek ik het wel ergens anders :]

:+

Het sterrijden is ook absoluut niet goed koop vandaar dat ik gewoon toerrijden doe voor € 38 per sessie.
Vind het gewoon een lekker begin van het seizoen, geeft mij een goed gevoel en heb het idee dat het de vaardigheden aardig opkrikt ;)

Verder op in het seizoen gaan we een volle dag *D
 
Ah ok, ik was bang dat er met mijn inschrijving iets mis was gegaan. Gewoon nog even geduld hebben dus.
 
Waarschijnlijk hoor je pas een paar dagen van te voren wat, vorig jaar ook ter plekke betaald aangezien ze het niet goed voor elkaar hadden ;)

Hopen op mooi weer :D
 
Ja had het hele topic gewoon gelezen hoor, maar twee weken na je bericht was er misschien iemand die wat gehoord had. Vandaar even gevraagd.
 
Vandaar dus alsnog mn opmerking ;) Vorige keer pas een aantal dagen van te voren wat gehoord en zelfs ter plekke betaald.. is nou niet echt de allerbeste organisitie wat dat betreft ;)
 
In mijn beleving had ik voorgaande jaren al na een paar weken na inschrijving reactie. Maar goed, de aankondiging was dit jaar ook al erg laat. Ik wacht het rustig af, zal vast wel goed komen!
 
nee duurt altijd erg lang. Elk jaar zat ik in twijfel, dit jaar wacht ik gewoon lekker af en weet ik dat het toch wel komt.
 
Geld is bij mij en de rest van onze groep afgeschreven !

Ik verwacht dus deze week of komende week post met daarin de indeling.

Neem aan dat bij de rest hier het geld ook afgeschreven is ?
 
Geld is bij mij en de rest van onze groep afgeschreven !

Ik verwacht dus deze week of komende week post met daarin de indeling.

Neem aan dat bij de rest hier het geld ook afgeschreven is ?
Stersessie er er bij mij afgeschreven.
De toersessie van mijn vrouw niet. Is al vaker gebeurd. Ik kreeg toen wel de papieren, maar moest ter plekke betalen.
 
Bevestigingen zijn binnen :)
Op zondag :
VTR Jeroen: 12:15 Ster 9, startnummer 2
Mevrouw VTR Jeroen : 12:40 Toer M, startnummer 2

full
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag Toer E en ster 5. Ik op de z1000sx, mn oom op een zwarte Speed
 
Zondag Toer O en P, vrouwtje wou ook graag een keer mee rijden en Toer kon ik vorig jaar ook gewoon mn eigen gang gaan ;)
 
Ik en een maat van mij hebben een brief gestuurd vorige week nog geen reactie,
neem aan dat dit nog wel goed komt.

Voor de mensen die dit vaker hebben gedaan, waar moeten jij en je motor aan voldoen.
wordt je motor nog gecontroleerd voor de rit en heb zelf uiteraard geschikte kleding.

Heb er wel zin in, al is dit mijn eerste keer echt op het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor is van tevoren nog nooit gecontroleerd. Geluid wordt volgens mij wel gemeten langs de baan.

In de toer sessies heb ik altijd met textiel gereden, in de ster sessies is leer verplicht, geloof ik.
 
Er wordt tijdens het monteren van de transponder wel vluchtig gekeken door de vrijwilligers of je motor er een beetje fatsoenlijk uit ziet. Er is geen hele check o.i.d.. vanwaar de vraag? ik neem aan dat je motor toch gewoon in orde is voor je het circuit op gaat?
 
de weersverwachtingen zien er nog niet al te best uit.. van mij mag het wel wat warmer en droog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan