Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Voor, ixil demper.
full

Na scorpion serket taper carbon (voetsteunpootjes achter zwart) en velglint.
full

full

full
 
Ik weet even niet meer uit mijn hoofd hoeveel toeren de F draaide, maar ik had hem 2000 toeren voor de begrenzer staan zodat je nog tijd had om te reageren als ie af ging. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet even niet meer uit mijn hoofd hoeveel toeren de F draaide, maar ik had hem 2000 toeren voor de begrenzer staan zodat je nog tijd had om te reageren als ie af ging. :)

kan in ieder geval vanaf 6.000 tot max,
ik heb hem op 7.000 gezet om te kijken of het überhaupt werkt.
(in de stad haal haal je dat toch al weinig)
 
Weet iemand wat het betekent als er naast je gear indicator een soort energie schicht staat met een cirkel eromheen? Ik dacht dat het wellicht de accu zou kunnen zijn maar de druppellader geeft aan dat hij vol is en met starten merk ik ook niets.
 
Na even te hebben moeten wachten de GIVI koffers ontvangen. Bij het installeren er achter gekomen dat de aangeleverde beugel voor de knipperlichten niet past in combinatie met een R&D fender kit, dus bij de lokale dealer gekeken of er nog kleinere knipperlichten beschikbaar waren die wel pasten.. zie foto's voor het resultaat
full

full

full
 
Na even te hebben moeten wachten de GIVI koffers ontvangen. Bij het installeren er achter gekomen dat de aangeleverde beugel voor de knipperlichten niet past in combinatie met een R&D fender kit, dus bij de lokale dealer gekeken of er nog kleinere knipperlichten beschikbaar waren die wel pasten.. zie foto's voor het resultaat[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Netjes!,

heb je een foto van dat achterlicht terwijl die aanstaat?
 
Ook dit jaar willen we weer een meeting/toerrit organiseren voor de GSX650-F/ 1250F rijders uit dit topic.
Uiteraard zijn ook niet GSX-F rijders welkom.
Als datum hebben we zondag 28 mei aangehouden.
Zoals het er nu naar uitzien willen wij rond 10:30u verzamelen om daarna rond 12u te vertrekken.
Na de afgelopen jaren in Veenendaal, Ede en Abcoude gestart te zijn, willen we dit jaar in de regio Den Bosch starten (exacte locatie volgt nog).
Van hieruit willen we dan een tocht van circa 110km maken door de regio. Uiteraard zullen we onderweg ook nog enkele malen stoppen om de inwendige mens te versterken.

Wie wil/kan mee?
 
Gisteren even een ritje richting Hengelo (Gld) stukje Varsselring meegepakt met vrouwlief.
Ze zijn daar al druk aan het opbouwen voor de race as weekend. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan