Hét MF Motorweekend 2017

Als je die "WA Groep" gewoon op stil zet in WA dan heb je er ook geen hinder van tijdens de dingen waar je normaal druk mee bent :z

Een beetje "bijlezen" op z'n tijd is bést leuk en grappig, toch?
Ik zie een app met het getal 181 er bij... B|
Dempen helpt niet, wegblijven wel...

Vroegah was het er ook niet en reden we toch!
 
[afbeelding]zeg het valt me ineens op dat we "maar" 49 mensen in de groepsapp hebben, terwijl er 50 mee gaan. En van de mensen in de groepsapp gaat niet eens iedereen mee..... dus wie mist er?

Pm me even je nummer en ik voeg je toe. Zéker als we het weekend gaan naderen dan is dit een onmisbare bron van last-minute informatie!

Ik zit er niet meer in :)
Je mag me tzt weer toevoegen hoor
 
ik heb, door omstandigheden, besloten om met het mf weekend toch pas 's morgens naar meddo te gaan. Maar ik heb wel een tweepersoons kamer geboekt. Iemand interesse in overname daarvan?


de kamer is naar Crazy600 gegaan :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb, door omstandigheden, besloten om met het mf weekend toch pas 's morgens naar meddo te gaan. Maar ik heb wel een tweepersoons kamer geboekt. Iemand interesse in overname daarvan?
En, al reacties gehad?
Ik zie toch wel deelnemers die een mooie stukje van het startpunt af wonen?
 
En, al reacties gehad?
Ik zie toch wel deelnemers die een mooie stukje van het startpunt af wonen?

Lijkt mij persoonlijk ook wel dat er genoeg deelnemers uit de diversen windstreken komen en welke in de vroege ochtend liever wat langer slapen in plaats van ruim 100 saaie kilometers, of méér, over bijna alleen snelweg te gaan maken :9

Op de één of andere manier lijkt "Meddo" véél verder weg te liggen dan dat bijv. Maastricht dat doet voor me ook al is het qua afstand ongeveer gelijk. Maastricht ligt meer op de (logische) route voor me als ik vanuit huis richting de Eifel rijd dus het zal wel iets psychisch zijn. Dit jaar dus wél erbij in Meddo 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar, zoals elk jaar, gewoon donderdag vanaf huis...

Ps... King, kom je een bakkie doen in Driel en dan samen verder?
 
Dit jaar, zoals elk jaar, gewoon donderdag vanaf huis...

Ps... King, kom je een bakkie doen in Driel en dan samen verder?


ja leuk, maar ik rij wel met Wavve en Kinga (die zit achterop bij Wavve)


Hoe laat spreken we af? Hoe lang is het nog rijden van jou naar Meddoooo?
 
Mocht er iemand nog een bed willen bij Meddo (en bij mij op de kamer ) er is nog 1 beschikbaar :Y

(Is niet meer beschikbaar)
 
Laatst bewerkt:
En Wilma ook op de motor dit jaar?
:t

Nee. We hebben er lang en breed over gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat het beter is om het A rijbewijs aan de wilgen te hangen. Ze wil liever weer lekker achterop en dat vind ik prima. Het rotte is dat we dat achterop meerijden nooit meer hebben gedaan omdat het zelf rijden daar altijd tussen stond. Dus ik ben blij dat we de beslissing genomen hebben want nu kunnen we weer gewoon samen genieten van een eindje motorrijden.

Kortom; de "oude" AT gaat in de verkoop. Net helemaal in orde gemaakt om het probleem waar Wavve zo'n last van had in de Alpen op te lossen dus daar gaat iemand nog veel lol van hebben!
 
Goed dat jullie daar en beslissing over genomen hebben​. Dan is het niet meer zo'n zwevend dingetje.

Wat was er nou loos met de AT? Hij was dus niet alleen afgewavved.
 
Goed dat jullie daar en beslissing over genomen hebben​. Dan is het niet meer zo'n zwevend dingetje.

Wat was er nou loos met de AT? Hij was dus niet alleen afgewavved.

Het bleek een zogenaamd "known issue" te zijn, met de brandstofpomp die na zoveel bedrijfsuren last krijgt van het matige spanningsbeheer op de at. Schommelingen in voltage leiden tot problemen in de pomp. Nou zit er een dude in Zwitserland die als hobby AT dingen reviseert en verbeterd. Ik kende 'm al want hij heeft ook dr tripcomputer bevrijd van lekkende condensatoren (ook known issue) en nu heeft hij dus de brandstofpomp gereviseerd rn voorzien van een elektronisch circuit dat de problemen met boardspanningsbeheer opvangt.

Probleem niet meer gehad daarna :)
 
Nee. We hebben er lang en breed over gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat het beter is om het A rijbewijs aan de wilgen te hangen. Ze wil liever weer lekker achterop en dat vind ik prima. Het rotte is dat we dat achterop meerijden nooit meer hebben gedaan omdat het zelf rijden daar altijd tussen stond. Dus ik ben blij dat we de beslissing genomen hebben want nu kunnen we weer gewoon samen genieten van een eindje motorrijden.

Kortom; de "oude" AT gaat in de verkoop. Net helemaal in orde gemaakt om het probleem waar Wavve zo'n last van had in de Alpen op te lossen dus daar gaat iemand nog veel lol van hebben!

Maar, maar... nu gaat ze dus bij je achterop het weekend? Scheelt dat je dan je girlie tempo niet hoeft aan te passen... :)
 
Laatst bewerkt:
Zo forum ook weer bij gelezen....

Na vorig jaar alleen met zijkoffers te hebben gereden, nu ook een originele topkoffer kunnen scoren. Hopelijk kan het leer aan, uit voorzorg kan ik nu in ieder geval ook het textielpak meenemen en een regenpak.

Textiel zal vast niet nodig zijn want Roland heeft goed weer besteld.

Gaan we al?? Zin an! :]
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij persoonlijk ook wel dat er genoeg deelnemers uit de diversen windstreken komen en welke in de vroege ochtend liever wat langer slapen in plaats van ruim 100 saaie kilometers, of méér, over bijna alleen snelweg te gaan maken :9

Op de één of andere manier lijkt "Meddo" véél verder weg te liggen dan dat bijv. Maastricht dat doet voor me ook al is het qua afstand ongeveer gelijk. Maastricht ligt meer op de (logische) route voor me als ik vanuit huis richting de Eifel rijd dus het zal wel iets psychisch zijn. Dit jaar dus wél erbij in Meddo 8-)
Ja, maaaarrrr.. de route naar meddo is wel lekker door de achterhoek mooi te rijden :)
weinig snelweg, en nog minder files. Vorige keer winterberg was mij het rijden vanuit nijmegen zeer goed bevallen, scheelt mij sowieso ruim een half uur dus :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan