Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

doen ze toch al met de 701 met het duke blok erin.
en ze zijn met een 2 cilinder in line 800 blok bezig dus wie weet komt er wat })

Ja maar zo'n 690 1pitter rijdt echt :r naar mijn bescheiden mening :+
Bokken, trillen en nooit echt lekkere powerrr..
En die 800 twin van ktm... -O-
Da's dan weer 100 cc in de verkeerde richting :X

Nee, de nuda blijft favoriet momenteel :9~
 
Het wordt tijd dat Husqvarna (KTM dan...) weer een soortgelijke bike gaat maken!!!!!

Was het maar zo, vandaag alle bestaande (oude) husky dealers is nageteld over 2e handjes of sow. Antwoord was altijd een klein lachje gevolgd met een nee sorry,... the search continues

Als alternatief wel eens gekeken naar de 990 smr, maar ja ondanks toffe motor toch niet dezelfde kriebels.
 
Beste dames en heren, het is gelukt.
Ik heb de Nuda van Cupra 4x4 overgenomen😎
Ga hem morgen of zaterdag halen.
Als een kind zo blij! Dat begrijpen jullie. Bedankt Cupra👍🏼
 
Sorry! Mag ik even wat zeggen....

WAT RIJD DE NUDA FANTASTISCH!

Maar dan echt hoor he. Zo soepel, vermogen over de hele linie, heerlijke zit enz enz enz enz.
Bedankt Cupra🙏🏻
 
Hey mede nuda rijders:

Ik ben opzoek naar 1 van twee onderdelen:

1. Zadeltas (parts: 8000H7788)
2. Origineel zadel van Nuda 900 (geen R)

Wie heeft een tweedehandsje liggen en wil er vanaf?

Groetjes
 
Op marktplaats worden 2 Nuda's aangeboden.
1 in Hulshorst en 1 in Zwolle :) :W
Vermaak me inmiddels prima op de husky SM 450 :]
 
Officieel 35k op de teller. Geen last van balhoofd lager.

Wel last van koppeling op. Slipt bij warme motor, bij hoog vermogen vragen.


Ha die Joost!! :W Grappig je zo spontaan ontmoet te hebben! :W Nog een mooie rit gehad?



Ga ik niet halen ik sta op de 16800km.

Ik heb geen problemen met de balhoofdlagers maar er zijn verhalen van slechte smering met alle gevolgen.
De motor ff de lucht in aan het stuur draaien en valt ie in het midden een beetje vast dan zijn je lagers ingesleten.



Hmm.....wat voel je dan precies?
Ik snap het niet zo goed! :P

Ik heb ook nergens last van eigenlijk?
Is dat probleem wel goed te verhelpen als het zou ontstaan?
 
Op marktplaats worden 2 Nuda's aangeboden.
1 in Hulshorst en 1 in Zwolle :) :W
Vermaak me inmiddels prima op de husky SM 450 :]


Klopt, Die jonge versie met weinig (import duitsland) km is wel interessant, alleen is sinds 1000km beurt niks mee gedaan qua onderhoudt. Dus moet je nog wel even paar honderd bij optellen qua prijs beurt, en de bochten zonder cat en pijp is wel sexy alleen heeft hij die er zelf opgezet zonder aanpassing mapping, dus daar komen eventueel nog wel wat extra kosten bij....lastig lastig...

Die andere is geïmporteerd (dacht uit mijn hoofd talie), hogere km stand en toen ik belde over onderhoudt hadden ze hier geen geschiedenis van.... met als antwoord neem ons beurt pakket van 300 extra.... beetje apart maar oke.
 
Laatst bewerkt:
Lul die paar honderd er af en je hebt hem voor de juiste prijs 8-)
Klopt, Die jonge versie met weinig (import duitsland) km is wel interessant, alleen is sinds 1000km beurt niks mee gedaan qua onderhoudt. Dus moet je nog wel even paar honderd bij optellen qua prijs beurt, en de bochten zonder cat en pijp is wel sexy alleen heeft hij die er zelf opgezet zonder aanpassing mapping, dus daar komen eventueel nog wel wat extra kosten bij....lastig lastig...

Die andere is geïmporteerd (dacht uit mijn hoofd talie), hogere km stand en toen ik belde over onderhoudt hadden ze hier geen geschiedenis van.... met als antwoord neem ons beurt pakket van 300 extra.... beetje apart maar oke.
 
Als alleen de uitlaatlijn is aangepast zou ik me niet druk maken over mapping, wel als je ook inlaat (luchtfilter) aanpast.
Iedere motor staat nieuw slecht afgesteld fabriek af ivm missie :') dan zou je als die orig. is ook moeten aanpakken
Ik rij met al me Ducati's gewoon met open dempers en orig. ecu , in een enkel geval als ik hem volledig ombouwde in race paste ik de ecu ook aan.
Rij nu een oude 750Sport met carburateurs en open race sigaren, ook hier de carburateurs zijn gewoon orig. :]
 
Lul die paar honderd er af en je hebt hem voor de juiste prijs 8-)

Heb hem een eerlijk bod gedaan.
Afwachten,.....hij wilde nog even afwachten wat andere zouden geven.
Zijn goed recht, ben hier altijd makkelijk in, dit bedrag haal ik hem direct op. done deal.

Maar qua verhaal heeft ie deze in opwelling gekocht (had er zelf maar 500km op gereden aug 2016 geïmporteerd). En gedeelte met geleend geld dus denk dat hij voor de maximale verkoop gaat om verlies minimaal te houden
 
Mochten er nog mensen van het nuda weekend bij de app in willen... Stuur me even een pm met je naam en nummer en dan voeg ik je toe.

Wel zo handig voor de communicatie omtrent het weekend etc.
 
Hey mede nuda rijders:

Ik ben opzoek naar 1 van twee onderdelen:

1. Zadeltas (parts: 8000H7788)
2. Origineel zadel van Nuda 900 (geen R)

Wie heeft een tweedehandsje liggen en wil er vanaf?

Groetjes

Hai,

Ik heb wel een origineel zadel voor je. Stuur maar een prive bericht als je interesse hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan