Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

:+
De kleurstelling is wat verwarrend misschien.
Wel een gave fiets!
Zie nu dat het ook gewoon in je ondertitel staat :)
 
Laatst bewerkt:
Ben niet goed met foto's maar deze vind ik wel 1 van mijn mooiste (eigen) motorfoto's.
full
 
@senna46, ga de volgende keer eens door de knietjes dan word de foto een stuk interessanter om te zien, en het onderwerp een stuk imposanter. :) :t
 
Laatst bewerkt:
Vet man! Ik heb ooit een poging gedaan om ook zoiets te proberen, maar kreeg de camera niet stevig genoeg vast -O-

Ik heb de camera wel goed vast gekregen, maar heel erg last van trillingen. Zowel met 20km/u als met 80km/u. Ik ga binnenkort een steady-arm maken om te kijken of dat op te lossen is.
 
Je hebt in de gaten dat de fiets die srad Rob gepost heeft geen sp is maar een fireblade O-)



Girls will be boys and boys will be girls
It's a mixed up muddled up shook up world

:-)


Blades verkleed als SP

Hier het "origineel":

Colin Edwards op Laguna Seca 2002
Colin-Edwards-Laguna-2002.jpg




SPs verkleed als CBR1000RR

T2eC16Jy0E9s2S5ZBRNsZyYvg60_3-600x450.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tricolore velgstickers op een (Zweedse) Husqvarna :N
Weinig zweeds aan... deze husqvarna is groteldeels een BMW(frame, blok, wielen, achterbrug) en de nuda is volledig gebouwd in Italie. En dat is hier en daar ook wel te zien :P en toevallig zaten die sticker kleuren ook in de helm van de eigenaar. Staat mooi hoor :]
 
Laatst bewerkt:
Hierbij een paar foto's van mijn nieuwe motor, een 1098. Helaas trok het vanmiddag helemaal dicht, dus geen mooie blauwe lucht. Wel een mooie motor. *D ;)

DSC_0508.jpg

DSC_0510.jpg

DSC_0513.jpg

DSC_0520.jpg
 
Wou snel een foto maken voor in de groepsapp. Bleek achteraf (voor mijn gevoel?) toch nog goed gelukt..
Tips / advies altijd welkom. Twijfel om binnenkort een fatsoenlijk toestel aan te schaffen voor foto's.

kCs99ojSFRAaUGqUAC4jiuGgekJKoUSJFm6NwhHyU-8
 
Terug
Bovenaan Onderaan