WSBK seizoen 2017

En dat kost 5,- per maand, en met een chromecast kijk je het gewoon in hd op je tv. Ideaal :-)
 
Dit weekend gaat dus ook dat nieuwe WK van start voor 300 motoren waarin ook Deroue, Schotman en Doorakkers meedoen. Alleen..... Eurosport zendt er niks van uit, ook niet op een later tijdstip. '(
 
Speedweek.com geeft onderstaand TV-Schema aan, weet niet of dat 1:1 ook voor NL geld ?
dan zou je iig de SSP300 in de herhaling kunnen kijken...
full
 
Speedweek.com geeft onderstaand TV-Schema aan, weet niet of dat 1:1 ook voor NL geld ?
dan zou je iig de SSP300 in de herhaling kunnen kijken...
[afbeelding]

Ik baseerde me op de tv gids van racesport. Ik heb Iwan vd Valk even gevraagd naar het wel/niet uitzenden. Zijn antwooord was dat het om 19.30 uur wordt uitgezonden op ES2. Enorm goed nieuws dus.
 
Ik zie alles live....kost een beetje maar toch.

Aangezien het vorig seizoen gewoon goed geregeld was , heb ik besloten nergens extra voor te betalen !

Een keer waardeloos commentaar of een klein blokje reclame neem ik dan op de koop toe, maar dat het gewoon NIET live uitgezonden wordt vind ik raar.

daarbij vind ik € 5 per maand ook best veel voor de Eurosport Player / het gebruik wat ik er van zal maken !
 
Las op Speedweek.com dat Julian Simon op Aragon Lorenzo Savadori vervangt, die had nog te veel last van zijn ongeplande afstapper :X
Benieuwd hoe dat gaat met Simon zonder overdreven ervaring op een dikke fiets..
 
Ik hoop dat het hem hartstikke goed lukt !
Al hoop ik ook dat Savadori er snel weer bij is, vind het een goede rijder met een mooie stijl :)
 
Volgen jullie Anthony West trouwens op facebook? Is echt niet normaal wat die gozer allemaal over heeft en doet om maar te kunnen racen. Verkoopt heel z'n hebben en houwen en weet het toch voor elkaar er weer te staan aankomend weekend. Geschift, maar respect :)

17630124_1334089013304355_261479391218187293_n.jpg

17626391_1335014789878444_8540861628661744817_n.jpg

17637084_1335014973211759_3009567489208160010_o.jpg

17498603_1335014566545133_116585363947381446_n.jpg

17635097_1335014389878484_6237743947113413177_o.jpg
 
De PATA Yamaha's zitten er goed bij hoor in FP1. Michael zakte wat weg in de lijst maar knalde er een 3de tijd uit, Lowes ging er gelijk onderdoor en nu wringt Sykes zich er ook nog tussen..5de tijd, netjes!
 
Volgen jullie Anthony West trouwens op facebook? Is echt niet normaal wat die gozer allemaal over heeft en doet om maar te kunnen racen. Verkoopt heel z'n hebben en houwen en weet het toch voor elkaar er weer te staan aankomend weekend. Geschift, maar respect :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volg hem on Instagram, idd wat een gedrevenheid. Hij is vanmorgen om 3:30u aangekomen in Aragon en de nacht daarvoor waren ze de fiets nog in elkaar aan het zetten. Fiets is gistermiddag 'ingereden' op de dyno :) :}
 
De PATA Yamaha's zitten er goed bij hoor in FP1. Michael zakte wat weg in de lijst maar knalde er een 3de tijd uit, Lowes ging er gelijk onderdoor en nu wringt Sykes zich er ook nog tussen..5de tijd, netjes!
Lowes op 1 tiende achter Rea, Mickey op 4 tienden.
C8PDzkEUwAETFs5.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Volgen jullie Anthony West trouwens op facebook? Is echt niet normaal wat die gozer allemaal over heeft en doet om maar te kunnen racen. Verkoopt heel z'n hebben en houwen en weet het toch voor elkaar er weer te staan aankomend weekend. Geschift, maar respect :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deuk in de tank. :+

Ik had het in 2010 bij een circuittraining op Cartagena met Barry Veneman al over Anthony West.
Die snapte toen al niet waarom die nog reed en hij niet. _O-
 
Volgen jullie Anthony West trouwens op facebook? Is echt niet normaal wat die gozer allemaal over heeft en doet om maar te kunnen racen. Verkoopt heel z'n hebben en houwen en weet het toch voor elkaar er weer te staan aankomend weekend. Geschift, maar respect :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik volg hem ook op FB, mooi om te zien. Gun hem ook wel succes (zolang het achter VDM is ;) ). Staat me bij dat West een historie bij zich draagt waardoor teams hem niet willen contracteren of ben ik nu in de war met een andere coureur?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan