MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd Anita!

En DD met de auto, mooi model is dat

Hier de keuken uitgezocht, weer een stapje verder... duurt lang
 
full

Gefeliciteerd Anita!
 
Chique!
Ik ben blij dat we er een hebben, nu wachten tot hij in het huis kan
Het begint iig allemaal wat meer vorm te krijgen
 
Mooie blikkies komen hier voorbij! Veel veilige km heren! :Y

Nieuwe keuken, altijd leuk :Y

Gefeliciteerd dames! :j :j

Tijd voor een borrel! :Y
 
Laatst bewerkt:
Saab en Opel hebben ook een intense relatie gehad!

in zoverre dat ze hetzelfde moederbedrijf hadden (GM). de samenwerking was door de jaren heen meer met DKW, Ford en Triumph voor de inkoop van motoren. met FIAT, Lancia en Alfa Romeo voor de Saab 9000, Lancia Thema, AR 164 en de FIAT Croma.

de tegenwerking kwam uiteindelijk van GM.

:+
 
Ook hier dank voor de felicitaties! :j

Wat kun je je jarig voelen met al die berichtjes online en in social media he, zo veel felicitaties overal ontvangen, wow...

Mooie auto DD, veel plezier ermee straks ;)
 
Zo zit ik opsporing verzocht nog even te kijken. Hoe Nederlandse bejaarden zwaar mishandeld en beroofd zijn in hun eigen huis en daar dus niet meer wonen. 78 jaar.

Licht getint, yep.
Dank links Nederland :( :W
 
Anita en Maike, van harte nog! *O*

Gister moest ik even twee tracer 900's op t werk verplaatsen, wel geteld 150 meter, maar die zit lekker zeg, voelde meteen goed.
Qua zit dus al een schot in de roos? Kijken of de 700 ook goed zit. :]
 
Zo zit ik opsporing verzocht nog even te kijken. Hoe Nederlandse bejaarden zwaar mishandeld en beroofd zijn in hun eigen huis en daar dus niet meer wonen. 78 jaar.

Licht getint, yep.
Dank links Nederland :( :W

... waarschijnlijk 3e of 4e generatie... dus hier geboren en daarmee ook gewoon Nederlander.

Triest blijft het wel... :Y
 
Mooie blikkies komen hier voorbij! Veel veilige km heren! :Y

Nieuwe keuken, altijd leuk :Y

Gefeliciteerd dames! :j :j

Tijd voor een borrel! :Y
thanks

Ook hier dank voor de felicitaties! :j

Wat kun je je jarig voelen met al die berichtjes online en in social media he, zo veel felicitaties overal ontvangen, wow...

Mooie auto DD, veel plezier ermee straks ;)
bedankt gaat wel lukken 8-)

Avond :W

Anita en Maike, nog gefeliciteerd *O*

DD mooie auto :Y
:Y
 
... waarschijnlijk 3e of 4e generatie... dus hier geboren en daarmee ook gewoon Nederlander.

Triest blijft het wel... :Y
Wie zich Nederlander voelt en zich +- zo gedraagt... zal ik zo behandelen ook, maar die doen dit soort beestachtige dingen niet :N
Deze zijn nergens thuis en moeten we vanaf als de pest.
 
Wie zich Nederlander voelt en zich +- zo gedraagt... zal ik zo behandelen ook, maar die doen dit soort beestachtige dingen niet :N

Hmmmm.... helaas heb ik gewerkt met volbloed Nederlanders (in Veldzicht - TBS kliniek) welke soortgelijke en zelfs véél ergere dingen hadden uitgevreten dus die redenering klopt niet. :N
 
X leest teveel bepaalde politieke stromingen waardoor je, naar mijn mening, iets teveel gevoed wordt... ;)

Er zal altijd een soort uithoek in de samenleving zijn waar niet hele fraaie dingen gebeuren en waarin een bepaalde groep personen door de media uitgelicht wordt. Zijn het niet de bulgaren/roemenen dan zijn het wel de molukkers of de antilianen.
Tuurlijk is het niet goed. Iedereen weet wat goed en wat slecht is. Handel daar ook naar. Zo niet, dan mag er van mij hard ingegrepen worden. Maar je kunt niet simpelweg een persoon met een bepaalde kleur ogen aanwijzen en roepen dat zij het allemaal gedaan hebben...
Media heeft hier een enorme verantwoordelijkheid door met juiste info te komen ipv de eerste te zijn die het nieuws weet te verkopen.
Op dat laatste vlak gaat er nog wel eens wat mis vind ik.

Ga ik hier nou gewoon politiek zitten prediken??? :X hahaha...
 
:+


Maar dat harde ingrijpen ontbreekt het ook aan.
Met drie man iemand beroven met geweld > 120 uur papier oprapen en je kunt ondertussen de volgende ook al neerknuppelen
http://www.dumpert.nl/mediabase/7090903/d207917b/aanhoudingen_na_straatroof.html




En nou moek koffie!

Of je wordt niet vervolgd: FOK.nl cookie-informatie

"Burgemeester Boelhouwer, een gemeenteambtenaar en een politieagent werden bedreigd door de gevreesde wapenhandelaar Jan B. uit Hulten. Vorige week werd bekend dat het Openbaar Ministerie hem daar niet voor wil vervolgen omdat de 66-jarige verdachte recent al twee keer is veroordeeld tot lange gevangenisstraffen."

Of het OM vergeet een DNA match: FOK.nl cookie-informatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan