Eerste MF Allroad rit

Durf je nog? Na het proefritje van afgelopen zondag :) ?
Ach nadat ik die hardcore rit overleeft heb zal dit wel meevallen toch? Of zullen we hier ook over zoon smal, op een heuvel gelegen weggetje, met je brede stuur, net tussen de bomen en stronken door laveren? Dwars door de blubber en de plassen, maarre ik heb nog van die noppen hè :]

Gaan we al...

Btw KongCoder, jij kan ook wel lekker voorrijden zag ik laatst :Y dus als je er nog een zoekt Detox......
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week valbeugels erop, ben er ook klaar voor. :] :] :]
full
 
Ook maar even hier melden. Sinds deze week in bezit van een Oostenrijkse schone. Een mooie gelegenheid om haar en mijn allroad vaardigheden te testen. Als er ruimte is doe ik graag mee!
:)
 
Mits het een KTM is met meer dan 1 cilinder. :?
Momenteel is er plek op de reservebank, maar dat komt vast goed. ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar is die hele route , wat we gaan rijden alleen maar Onverhard!?

Heb gisteren voor het eerst All Road traningen gehad.
Vond nog wel best zwaar !
Moest door modder, vrij los zand rijden...
Heb nu nog zere boven benen haHAHA...

Ga nu wel beetje aan twijfelen.
Aan de ene kant lijkt me leuk, maar als het net zo wordt als gisteren.
Dan ga ik liever niet mee!
 
Voor wie minder goed is in lezen, ik probeer het gewoon nog een keer; (quote OP) De insteek, een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners te doen is. Noppenbanden zijn dus niet nodig.

Een derde van de route is onverhard, maar in alle gevallen makkelijk te doen, zelfs met wegbanden. Mocht het op een stukje toch wat zwaar worden, dan pak je even het fietspad. ;)
 
Voor wie minder goed is in lezen, ik probeer het gewoon nog een keer; (quote OP) De insteek, een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners te doen is. Noppenbanden zijn dus niet nodig.

Een derde van de route is onverhard, maar in alle gevallen makkelijk te doen, zelfs met wegbanden. Mocht het op een stukje toch wat zwaar worden, dan pak je even het fietspad. ;)

Nou ja zeg... Deze "offroad" rit doet me langzamerhand denken aan het verhaal van "De Mirakelman".

:P :P :P

http://www.tuxick.net/sounds/Mannen van de Radio - Mirakelman.mp3

(Trek het je niet aan Detox, geintje, moet kunnen he :-) )
 
Maar is die hele route , wat we gaan rijden alleen maar Onverhard!?

Heb gisteren voor het eerst All Road traningen gehad.
Vond nog wel best zwaar !
Moest door modder, vrij los zand rijden...
Heb nu nog zere boven benen haHAHA...

Ga nu wel beetje aan twijfelen.
Aan de ene kant lijkt me leuk, maar als het net zo wordt als gisteren.
Dan ga ik liever niet mee!
Wat voor motor heb je?
En waar heb je die training gedaan? In de buurt?
 
Goed: 7200km op de TKC70's gereden en ze zijn aan vervanging toe.. Dus gelijk maar een nieuwe set besteld, dan heb ik nog mooi een weekje om ze in te rijden.. :)
 
Voor wie minder goed is in lezen, ik probeer het gewoon nog een keer; (quote OP) De insteek, een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners te doen is. Noppenbanden zijn dus niet nodig.

Een derde van de route is onverhard, maar in alle gevallen makkelijk te doen, zelfs met wegbanden. Mocht het op een stukje toch wat zwaar worden, dan pak je even het fietspad. ;)


Oh oke, dat kan ook !
Op fietspad rij meestal met ATB hahaha...
 
Ik hoop toch, dat ik iets meer Kilometers uithaal hahaha.. ;)

Mja, ik had die hoop ook. Maar ik rijd wel flink door dus ik ben ook niet lief voor bandjes. :+
De achterband valt me nog wel mee, die is wat plat en zit nog maar op 3mm in het midden. Daar had ik voor de straat prima nog ff mee vooruit gekund.

Ik vind het meer jammer dat de voorband gehavend is:

Ik las her en der op internet dat er meer mensen zijn met dit verschijnsel: De voorband lijkt sterk gecupt, maar het zijn dus de kleine vlakjes die harder slijten dan de grote, waardoor er enorme hoogteverschillen ontstaan.
3mm t.o.v. 7mm. Die voorband lijkt nu dus net een zaagblad, dus dat rijd dat wel shit.

En een setje TKC70's is gelukkig ook niet de hoofdprijs, dus ik vind 't wel best.
 
Maar is die hele route , wat we gaan rijden alleen maar Onverhard!?

Heb gisteren voor het eerst All Road traningen gehad.
Vond nog wel best zwaar !
Moest door modder, vrij los zand rijden...
Heb nu nog zere boven benen haHAHA...

Ga nu wel beetje aan twijfelen.
Aan de ene kant lijkt me leuk, maar als het net zo wordt als gisteren.
Dan ga ik liever niet mee!
1002623_10201948513948869_149553980_n.jpg

Wou een grote modderbende ontwijken door het gras mee te pakken.... dat gras was best nat met als gevolg dat ik bijna over mijn stuur vloog...

was mijn vorige brommer.
twee ktm's 450 nodig gehad om hem eruit te krijgen _O-


Maar rij nu een xrv760 dus sneller dan een DL650 is ie niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Mja, ik had die hoop ook. Maar ik rijd wel flink door dus ik ben ook niet lief voor bandjes. :+
De achterband valt me nog wel mee, die is wat plat en zit nog maar op 3mm in het midden. Daar had ik voor de straat prima nog ff mee vooruit gekund.

Ik vind het meer jammer dat de voorband gehavend is:

Ik las her en der op internet dat er meer mensen zijn met dit verschijnsel: De voorband lijkt sterk gecupt, maar het zijn dus de kleine vlakjes die harder slijten dan de grote, waardoor er enorme hoogteverschillen ontstaan.
3mm t.o.v. 7mm. Die voorband lijkt nu dus net een zaagblad, dus dat rijd dat wel shit.

En een setje TKC70's is gelukkig ook niet de hoofdprijs, dus ik vind 't wel best.


Dat is ook weer zo!

Klopt , van de voorband.
Meer van gelezen, zie het wel wanneer het gaat verschijnen.

Tot nu toe wel goede banden.
Grip genoeg !
 
Terug
Bovenaan Onderaan