MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal zonder commentaar is ook niets,vroeger bij sport1 waren de eerste trainingen wel eens zonder.
Beetje gelul is wel goed maar met 2 man is het wel erg onrustig,ik lig gewoon opgefokt op de bank.
 
Wat en waar is er dit jaar live motorsport op (internet)tv te zien?


Moto GP, Moto 2, Moto 3
Eurosport 1 HD / Eurosport 2 HD: vrije trainingen, kwalificaties, races Moto GP + Moto 2 + Moto 3.
Eurosport Player: aanvullend on board beelden, etc. (en on demand)
MotoGP.com

Red Bull Rookies Cup
Red Bull TV: races

Asia Talent Cup
Youtube Asia Talent Cup: races
Eurosport Player: races

WSBK, WSSP, STK1000, SSP300
Eurosport 1 HD / Eurosport 2 HD: kwalificatie WSBK, races WSBK, WSSP, STK1000, SSP300.
Eurosport Player: vrije trainingen WSBK en WSSP, kwalificaties WSBK, WSSP SSP300, STK1000, races WSBK, WSSP, STK1000, SSP300 (en on demand)
WSBK.com

BSB + supportklasses
Eurosport 1 HD / Eurosport 2 HD: races BSB.
Eurosport Player: uitzending British Eurosport: kwalificatie en races BSB + enkele races supportklasses. (en on demand)

CEV Moto 3, CEV Moto 2, ETC, Kawasaki Z-Cup
Eurosport Player: alle races
Youtube CEV Repsol: alle races

CIV Motorcycle
Motorsport.tv HD (voormalig MotorsTV): races Superbike, Supersport, Supersport300, Moto3, PreMoto3
www.sportube.tv

IDM
Live

MotoAmerica
???
Daytona 200 live op fanscoice.tv

World Endurance Championship
Eurosport 1 HD / Eurosport 2 HD: races (vaak niet helemaal)
Eurosport Player: races (in zijn geheel)

Road Racing
Motorsport.tv HD

MXGP/MX2
Motosport.tv HD: races
Eurosport 1 HD / Eurosport 2 HD: sommige races

AMA Cross / Supercross
?

Speedway
Eurosport Player: races

Enduro, Super Enduro, Supermoto, strandraces
Motorsport.tv: Le Touquet Enduropale
Red Bull TV: Red Bull Hare Scramble (Erzberg Oostenrijk)
Red Bull TV: Red Bull Straight Rhythm
RTL 7: Red Bull Knock Out


Aanvullingen zijn welkom.
 
Laatst bewerkt:
Ik meen mij te herinneren dat Eurosport vorig jaar geen reclameblokken had tijdens de MotoGP wedstrijd.
Dit jaar wel, en dat is k*t.

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat ze het terug moeten verdienen met reclames, maar het blijft k*t
 
zouden ze ook tijdens ajax feyenoord moeten proberen dan word de hele binnenstad verbouwd.

Ik meen mij te herinneren dat Eurosport vorig jaar geen reclameblokken had tijdens de MotoGP wedstrijd.
Dit jaar wel, en dat is k*t.

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat ze het terug moeten verdienen met reclames, maar het blijft k*t
 
Ik meen mij te herinneren dat Eurosport vorig jaar geen reclameblokken had tijdens de MotoGP wedstrijd.
Dit jaar wel, en dat is k*t.

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat ze het terug moeten verdienen met reclames, maar het blijft k*t
Viel mij ook al op. Erg jammer, vorig jaar veel eurosport gekeken en was nog goed te doen, vooral dus omdat je relatief weinig last van de reclames had. Nu dus weer zoekende naar een alternatief, motogp heb ik wel wat races van gekeken maar het commentaar van die gasten vond ik echt verschrikkelijk slecht toen :r.

Ik zou het liefst een abbo op BTsport hebben voor de GP's, maar volgens mij gaat dat niet zonder vpn of wel?
 
Viel mij ook al op. Erg jammer, vorig jaar veel eurosport gekeken en was nog goed te doen, vooral dus omdat je relatief weinig last van de reclames had. Nu dus weer zoekende naar een alternatief, motogp heb ik wel wat races van gekeken maar het commentaar van die gasten vond ik echt verschrikkelijk slecht toen :r.

Ik zou het liefst een abbo op BTsport hebben voor de GP's, maar volgens mij gaat dat niet zonder vpn of wel?

Juist omdat het vorig seizoen zo mooi ging heb ik besloten om geen Eurosport player e.d te nemen, heb er nu al weer half spijt van en als het volgende wedstrijd weer zo is dan denk ik dat ik me toch iets aanschaf.

Bt sports kun je wel streamen, gratis , maar niet de beste kwaliteit ;)
 
Juist omdat het vorig seizoen zo mooi ging heb ik besloten om geen Eurosport player e.d te nemen, heb er nu al weer half spijt van en als het volgende wedstrijd weer zo is dan denk ik dat ik me toch iets aanschaf.

Bt sports kun je wel streamen, gratis , maar niet de beste kwaliteit ;)

Moet je www.hahasports.com een proberen kijk daar altijd voetbal op en dan heb ik gewoon Foxsport....heb wel in het verleden veel motogp daar op gekeken en vond het niet slecht....wel ff de reclame weg halen met de verstopte kruisjes ....Let op niet de standaard rode maar gewoon ergens middenin en dat zijn hele kleine zwarte...zet hem daarna gelijk op Fullscreen en de reclame komt dan niet meer terug.
 
Laatst bewerkt:
Niet te vatten geen superpole :N ,2 minuten sbkbeelden met koude gridgirls en opnieuw die kutreclame :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan