poll patrick/diederick versus bos/valk

Omdat ik veel in het buitenland zit heb ik maar eens een motogp abonnement genomen. Mijn god, die stem van Nick Harris, wat een verschrikking!! Ik had z'n stem al eens vaker gehoord maar kon me niet voorstellen dat ze iemand met zo'n verschrikkelijke stem het commentaar op motogp.com zouden laten doen B|

Die man moeten ze in huren om tekenfilm stemmen in te laten spreken, bij Spongebob ofzo. Maar je kan zo'n man het commentaar toch niet laten doen. Dan nog liever vd Goorbergh :N

O gelukkig ik ben dus niet de enige. 8-)
Als zijn verschrikkelijke stemgeluid nu het enige was wat er aan Nick Harris mankeerde, maar hij leverde verder wel goed commentaar dan was het niet anders. En zou ik het hem snel vergeven, maar wat een lul. :( Verteld tot 5 x toe in een wedstrijd het zelfde en mist compleet de dingen die op de baan gaande zijn, door zijn zelfingenomenheid.
Maar goed ik had een Motogp ab omdat ik net als jij nog wel eens in het buitenland zat en de wedstrijden graag keek wanneer het mij uitkomt. Ik wil dus niet de uitslag al zien. B| Als je de Motogp pagina opent na de wedstrijden (nog niet eens inlogt) krijg je de winnaar van de Motogp wedstrijd al te zien.......... :N Wat een domme club. -O-

Daarom nu al weer een paar jaar de Eurosport player. :t :t Ver ver boven mijn verwachting, en ik kan voor veel minder veel meer motorsport zien. Motogp incl alle trainingen, WSBK, WSS, World Endurance (bijna 24hr live :Y ) en motorcross. :t :t
En het commentaar is super, minimaal een 9, *D er is altijd ruimte voor verbetering...
 
Leuk dat Bos en Valk nu eens de MGP race doen en Patrick en Diederick de M3 en M2. Wat mij betreft terecht, ik luister liever naar Kervin Bos en Iwan van der Valk. Vooral Patrick vd Goorbergh heeft eigenlijk gewoon een spraakgebrek... Hij vertelt nuttige dingen, maar ik stoor me altijd aan zijn verprutste Nederlands :X

Maar goed, als de volgende races de rollen weer omgedraaid zijn kijk ik met evenveel plezier :)
 
Leuk dat Bos en Valk Weeink nu eens de MGP race doen en Patrick en Diederick de M3 en M2. Wat mij betreft terecht, ik luister liever naar Kervin Bos en Iwan van der Valk Frank Weeink. Vooral Patrick vd Goorbergh heeft eigenlijk gewoon een spraakgebrek... Hij vertelt nuttige dingen, maar ik stoor me altijd aan zijn verprutste Nederlands :X

Maar goed, als de volgende races de rollen weer omgedraaid zijn kijk ik met evenveel plezier :)

:+

Ben zelf niet zo moeilijk wie nou bij welke race verslag doet. Vond Weeink toentertijd (alleen) bij Sport1 altijd plezierig om naar te luisteren, vind hem en Bos geen verkeerde combinatie
 
Laatst bewerkt:
Hehe dank voor je herstel 8-) :$

Het ging me ook vooral om het verschil Bos - vd Goorbergh... Beide hebben genoeg kennis en ervaring om te delen met de kijkers, maar Bos is simpelweg fijner om naar te luisteren.
 
Laatst bewerkt:
Iwan van der Valk is eindelijk op zijn plek gezet en hij mag nog van geluk spreken dat hij World Superbikes en wellicht ook British Superbikes van zijn commentaar mag voorzien. Sommigen noemen hem enthousiast, ik vind het allemaal overdreven wat er uit zijn mond komt. Hij mist veel tijdens wedstrijden en ondertussen vindt hij het allemaal zo gaaf, stoer en weet ik het allemaal terwijl er soms ook helemaal niks aan is (neem de World Superbike races in Thailand dit jaar).
 
Hehe dank voor je herstel 8-) :$

Het ging me ook vooral om het verschil Bos - vd Goorbergh... Beide hebben genoeg kennis en ervaring om te delen met de kijkers, maar Bos is simpelweg fijner om naar te luisteren.

die Weeink daarintegen... wat een nare zenuwenlijer die om niets opeens begint te gillen
 
Hehe dank voor je herstel 8-) :$

Het ging me ook vooral om het verschil Bos - vd Goorbergh... Beide hebben genoeg kennis en ervaring om te delen met de kijkers, maar Bos is simpelweg fijner om naar te luisteren.

Ik vond het minder fijn om "desmodeziekie" aan te moeten horen...
 
Tsja, daar keek ik ook van op... als je het woord niet kent, gebruik het dan niet!!

Was maar goed dat ie gecorrigeerd werd naar een paar keer
 
Sommige commentatoren rijden zelf geen motor, dat merk je dan gelijk. :P
Niet in dit specifieke voorbeeld, maar het gevoel en denken wat er dan uit de mond komt.
 
Laatst bewerkt:
die Weeink daarintegen... wat een nare zenuwenlijer die om niets opeens begint te gillen

'( ja moet ik je helaas wel gelijk in geven. Over het algemeen is Frank een prettige commentator om naar te luisteren. Maar dat gegil idd als er iets lijkt te gebeuren, begin ik ook steeds irritanter te vinden.... Jammer.
 
het viel me op dat iemand zij dat ze de koppeling stonden te koelen met een luchtspuitje aan de Linkerkant ik weet niet beter of die zit altijd RECHTS.
dus zegt genoeg over zijn motorkennis volgens mij was dat bij de SBK.
kijk daar krijg ik dan wel kromme tenen van. |(

Sommige commentatoren rijden zelf geen motor, dat merk je dan gelijk. :P
Niet in dit specifieke voorbeeld, maar het gevoel en denken wat er dan uit de mond komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan