Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
afgelopen weekend kostie ie nog 5000,-
zijn wat vreemde dingen aan;
Er zit wel veel EML op maar is er geen op kenteken
kenteken is niet uit 1962 maar van later (ook op de rdw site wordt ie als 1962 aangeduid)
beetje vreemd ???

http://www.speurders.nl/overzicht/p..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Nee, dat kenteken kan wel. Vroeger was de RDW niet zo precies, als je een motor importeerde kreeg je gewoon een nieuw kenteken van die dag. Het bouwjaar staat daar los van.
Behalve de buiswielen zie ik geen EML. Het is gewoon een swing arm BMW met een Steib bak.
 
Volgens mij ook heb het bijbehorende filmpje bekeken en er is nog wel wat werk aan
 
Het is wel een R50 type 1 nog niet versterkt dus
voorvork is een orginele R50
achterbrug is een samengestelde deels R50/R100
 
Laatst bewerkt:
GEVRAAGD

Ik ben al een tijd op zoek naar één contact van de multistekkers die in het dashbord van een K100 zitten.
Achterin het dash zitten 2 witte stekkers met ieder iets van 12 contacten. Ik mis er één en kan ze niet los vinden. Er zouden ronde en platte pennetjes zijn, ik heb de platte nodig.

Dus heeft iemand een gesloopte K en wil ie één zo'n witte stekker kwijt? Ze kunnen er ook makkelijk uit. Rood borgpennetje eruit en je trekt hem eruit. Met een stukje draad van 5 cm is ook goed.

Ik heb het ook al op het BMWK forum gevraagd, maar geen respons. Het is van mijn dashbordverlichting, die is niet meer aangesloten. Vandaag de unit open gehad, ik dacht mss een draad van de verlichting naar buiten te leggen, maar was geen optie. Het zit allemaal in een print.

Wel meteen de potmeter van de snelheidsmeter bijgesteld ivm het kleinere achterwiel.
 
Laatst bewerkt:
Een sloper zoals Marcel of Veerman zal toch wel zo'n stukje draadboom voor je hebben? Misschien Hellracer zelfs.
 
Een sloper zoals Marcel of Veerman zal toch wel zo'n stukje draadboom voor je hebben? Misschien Hellracer zelfs.

Hellracer ken ik, die andere niet. Link? Hier heb je enkel de Knalpot, maar die hanteert prijzen, denk dat een compleet nw draadboom OEM nog goedkoper is.
 
GEVRAAGD

Ik ben al een tijd op zoek naar één contact van de multistekkers die in het dashbord van een K100 zitten.
Achterin het dash zitten 2 witte stekkers met ieder iets van 12 contacten. Ik mis er één en kan ze niet los vinden. Er zouden ronde en platte pennetjes zijn, ik heb de platte nodig.

Dus heeft iemand een gesloopte K en wil ie één zo'n witte stekker kwijt? Ze kunnen er ook makkelijk uit. Rood borgpennetje eruit en je trekt hem eruit. Met een stukje draad van 5 cm is ook goed.

Doe es een foto; op het werk hebben we best veel losse stekkertjes ;)
 
Doe es een foto; op het werk hebben we best veel losse stekkertjes ;)

Ik heb ff geen losse bij de hand, maar het is klein. Zulke heb ik liggen;
hon2-stekker-2-polig.jpg


Maar die zijn het niet, ze zijn nog kleiner.

Inmiddels contact gehad met Marcel en die heeft nog wel een verknipte kabelboom waar het aan zit. :)
 
Zo is het diagnose stekkertje (3polig,vrouwtjes)van mijn K100 voor een deel los van de draadjes.
Zoek nieuwe stekker.
Zal fotootje plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan