MF-ers in Ede Deel 18

Haha ik keek net even op mf lol, ik ben om 4 uur wel klaar inderdaad, even uurtje rondje doen..wellicht anderen die mee willen?

en waar spreken we af?
 
lazercontrole thv basicfit, na viaducten AH XL.

Zwaai ff naar ze :W
 
Zeker weten! :t

Leuk je ontmoet te hebben,

Snel weer eens op pad ik hoor wel van je :]
 
Oh zeker! Ik roep wel weer eens wat ad-hoc. Dat werkt best goed, zoals ook deze keer :)

En 29 april schiet ook al op. Eric, heb je al een route idee voor die dag? En wie gaan er allemaal mee?
 
De route wordt aan gewerkt, Hugo! Ik zit nog een beetje te twijfelen over de afstand van de rit.

Ik moet de datumprikker even bekijken, weet zo niet uit mijn hoofd wie er mee gaan...
 
T is niet bij te houden hier zeg..

Heb vorige week de 10 laten afstellen met als resultaat 178.5 pk aan het achterwiel!

Kan ik misschien wel wat mensen mee bijhouden!
 
Ja het gaat ontzettend snel hier momenteel! Klinkt indrukwekkend, 178.5 pk aan het achterwiel! Dat is maar zo'n ehhhmmm 100 pk meer dan die van mij.... Ben benieuwd, tijd voor een rit!

Heb jouw post helemaal niet gezien, Hugo!150 km met lunch lijkt mij prima. Is dat voor de rest ook goed?
 
Laatst bewerkt:
Had je al een idee eric voor de route?

Suggestie: via Posbank, Zevenaar, Elten, Emmerik, Millingen, Ooijpolder, Groesbeek, Nijmegen, Rhenen.
 
Ik moet me afmelden helaas.

Ben van achter geraakt afgelopen zondag, motor moet nu eerst door expert nagekeken worden ivm verzekering..

Veel plezier allen :W
 
Beetje last van mn nek gehad, alsof je in een slechte achtbaan had gezeten. beetje beurs etc, gelukkig geen ernstige verhalen.

nu maar hopen dat het snel word afgewikkeld, had zo zin in meer mensen ontmoeten en 29april te gaan rijden met jullie -O-

Alles dus even on hold voor het moment.
 
ik meld mij bij deze ook af.
mijn smoes is dat ik die dag wel motor rij , maar dan 2500 km verderop.
dat is voor mij afdoende excuus 8-)

ik hoop wel dat er nog een rit erna komt binnen redelijke tijd, dus geen seizoensafsluiter ofzo ;) :P
 
Dat is zuur ride dirty. sterkte met de afwikkeling en hopelijk snel herstel!

Motor is nog niet klaar maar moet op tijd lukken!

En LePensZeur gaat niet mee??
Grappig, jij was toch de "oprichter" voor de rit?

Geeft niets hoor Sander, veel plezier in???
 
Portugal :)

ja vorig jaar was ik de 'aanstichter'

maar dit jaar heeft iemand die datumprikker opgezet en de meeste mensen op een bepaalde dag vermeld en zo de dag 'geprikt' .

nee ik weet niet meer wie.

Maar veel plezier iedereen iig.
 
Ben nu even bezig met de route. Weet iemand toevallig of de Waaldijk bij Oosterhout nu al dicht is? Of is dat pas vanaf mei?
 
Terug
Bovenaan Onderaan