Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben natuurlijk nieuwsgierig wie er allemaal naar de Motor Beurs is gegaan, en wat daar is aangeschaft (buiten het broodje knakworst)

Ikzelf ben voor het tweede jaar in successie weer eens niet geweest (zelfbescherming ??)
 
Ik ben natuurlijk nieuwsgierig wie er allemaal naar de Motor Beurs is gegaan, en wat daar is aangeschaft (buiten het broodje knakworst)

Ikzelf ben voor het tweede jaar in successie weer eens niet geweest (zelfbescherming ??)

Jazeker. Gisteren geweest en niet op zoek naar iets voor mezelf, maar een outfit voor mijn dochtertje. Helm had ze al en sinds gisteren een colourmatching motorjas (roze...) van Difi en lederen handschoenen.
Helaas geen laarzen gevonden.
 
Ik ben zondag geweest, even gekeken wat een textiel pak kost maar uit eindelijk besloten toch maar lekker te gaan lessen in m'n race overall.

Oja wel een olie opvang bak gekocht voor een collega.

full
 
Moggee allen! :W Nog een gelukkig nieuw jaar :+

Is Mento hier nog wel eens? kwam er achter dat ik al jaren een originele fireblade pijp van hem in de schuur heb liggen!


Verder in december een nieuwe brommert gekocht

2rh4pqq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn, je bent net een week te laat.
Verleden week is de Blade naar een andere bestemming gegaan.

Leuke brommert, is dat de 300cc :+
 
-O- lekkere timing....

Hehe nee idd, al bijna 6 jaar in Dubai.... ding gelukkig stukkie goedkoper dan in NL

Heb je gelezen over je trip Randy, erg gaaf!!!
 
Haha prima timing idd, blade is 2 weken geleden verkocht. En die originele pijp heb ik niet gemist hoor, dus die kan de kliko in ;)


Vette fiets trouwens :Y is het een beetje rijden daar in dubai??
 
En wat denken we te gaan doen rondom Hemelvaart ?
  • een WWW uitje naar de Vogezen
  • een WWW uitje naar de Dolomieten
  • een WWW uitje naar Noorwegen

Roept u maar met uw wilde ideeën.
 
Laatst bewerkt:
He Eric, ben in de Vogezen. De meeste wegen liggen er goed bij. Van Kruth naar boven is volledig van nieuw asfalt voorzien.
het belooft weer een mooi motorweekje te worden.
 
1-5 en er is nog geen WWWWoensdag geweest.... Ikzelf heb de motor alleen nog maar aangeraakt voor een oliewissel. Zo'n verhuizing / verbouwing vreet stiekem een hoop tijd... Maar ook wel weer leuk!
 
Laatst bewerkt:
@rik, jammer van het nieuwe asfalt voor mij hoeft het allemaal niet. Ik heb liever dat ze er een gravel pad van maken. :+
Maar ik kijk er alweer naar uit om weer een paar dagen de vogezen te bekijken. En natuurlijk weer de verhalen rondom de kachel/bbq.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan