Is dit een DB killer in mijn uitlaat? (foto)

meneerdeuil

Rookie
11 jan 2015
18
1
Stomme vraag misschien :$ maar ik wil een DB killer voor mijn Bos bestellen, kijk ik in de pijp dan ziet dit er van binnen net zo uit als de plaatjes die ik van DB-killers zie.

Zit er nu al een in, of is dit hoe het binnenwerk van de uitlaat eruit ziet en gaat de DB hier nog weer in?

 
Laatst bewerkt:
Vraag vind ik niet stom,maar het feit dat er geen foto te zien is vind ik euh wat "onhandig" :)

zo te zien ,geen dB killer erin.
 
Laatst bewerkt:
Stomme vraag misschien :$ maar ik wil een DB killer voor mijn Bos bestellen, kijk ik in de pijp dan ziet dit er van binnen net zo uit als de plaatjes die ik van DB-killers zie.

Zit er nu al een in, of is dit hoe het binnenwerk van de uitlaat eruit ziet en gaat de DB hier nog weer in?

[~[url="http://i.imgur.com/AmoHObT.png"]afbeelding~][/url]


een Bos db killer is een pijpje van ongeveer 22mm, heeft een knikje en wordt gecentreerd door die 4 bultjes die je binnenin ziet.
en wordt inderdaad vastgezet met een boutje+moertje daar waar je dat gaatje ziet zitten,
gebruik echter wel een moertje met een nylock borging anders ben je hem zo weer kwijt.
 
een Bos db killer is een pijpje van ongeveer 22mm, heeft een knikje en wordt gecentreerd door die 4 bultjes die je binnenin ziet.
en wordt inderdaad vastgezet met een boutje+moertje daar waar je dat gaatje ziet zitten,
gebruik echter wel een moertje met een nylock borging anders ben je hem zo weer kwijt.

Zelfs toen kreeg de motorrijder achter mij het ding naar zijn hoofd geslingerd :X :( de tweede overigens voor mij die eruit vloog |(
 
Een beetje laat na een jaar, maar toch even een update voor de mensen die het topic vinden via de zoekfunctie.

Ik heb met heel veel moeite de juiste killer kunnen vinden online in Duitsland. Met de kosten die daarbij kwamen ook even naar mijn lokale motor garage geweest. Uiteindelijk hebben zij er een voor me op maat gemaakt en ingezet. Geluid gelukkig nog steeds erg mooi maar nu van een acceptabel niveau...
 
Terug
Bovenaan Onderaan