Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Na een paar maandjes vertraging heb ik vorige week eindelijk mijn A2 gehaald *O*
Kon niet wachten om de KTM voor een rondje te pakken, gelijk maar gedaan dus :9 Gisteren dacht ik ook ff een lekker rondje te rijden, totdat ik stil kwam te staan naast de weg. Blijkt dat het waarschuwingslichtje van het benzinepeil niet werkt |( Weet ik dat ook weer :P
Wordt er nog gepraat in de groepsapp? Bij wie moet ik mij aanmelden?

full
 
Na een paar maandjes vertraging heb ik vorige week eindelijk mijn A2 gehaald *O*
Kon niet wachten om de KTM voor een rondje te pakken, gelijk maar gedaan dus :9 Gisteren dacht ik ook ff een lekker rondje te rijden, totdat ik stil kwam te staan naast de weg. Blijkt dat het waarschuwingslichtje van het benzinepeil niet werkt |( Weet ik dat ook weer :P
Wordt er nog gepraat in de groepsapp? Bij wie moet ik mij aanmelden?

[afbeelding]

Denk dat als je Rensdw een PB doet hij je wel toevoegt. Momenteel niet veel beweging in de groep (of op de motor bij de meesten).
 
Wel motorbeurs geweest maar niet met de motor. Had de kleine bij en met auto en motor er naartoe wordt dan een dure onderneming. Voor de 1e keer geweest, hoop kleding en andere zooi te koop voor niet al teveel.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag namiddag-avond geweest.

Nog setje supermoto banden gescoord voor weinig.(DOT 2616)
De huidige set is al aardig versleten zeker achter.

Verder een jeans revit met jas held en paar lage alpinestar laarzen gescoord.

Lekker bezig deze winter met een dikke 2takt te bouwen.

fsvihs8tbh0ea.jpg


ckzfsw3zh3y0m.jpg


2p5rmvc8lbe1n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren, dames Zeeuwen!

Ik probeer iemand te zoeken uit jullie streek. Vorige eigenaar van mijn fiets. Hopelijk kunnen jullie helpen.

Vanwege privacy noem ik alleen nog even de woonplaats: Kloetinge (GOES) , en het gaat om een voormalig MV rijder. (in elk geval MV rijder vanaf 2010-2015). Kent iemand zo iemand?
Bedankt vast!
 
Kennen genoeg, maar wat is jouw fiets? Misschien herkennen we die? En anders eens op ZMVC proberen.
 
Hahahaha.... terecht :+
Zo had ik het echt niet bekeken, snap jullie reactie meteen. Handig...

Ik zoek hem omdat ik gewoon wil weten of hij er nog spullen van heeft. In elk geval de verklaring van de MV fabriek die eenmalig wordt verstrekt, en misschien wel andere dingen. Waar ik hem vandaan heb had dat niet in bezit, en stuurde alleen nog een hoes na (enkele weken later).

Het is echt een liefhebbers ding, en deze is goed verzorgd hoor. Ding is in absolute nieuwstaat. Dus ik ben ook wel benieuwd naar verdere info (wat de eerste eigenaar maar wil geven hoor).

Meer niet.... :s
 
Laatst bewerkt:
wat een dooie zooi hierzo zeg :?

Dan maar ff plaatje. En nee, ik heb geen oliedruk melding bij 80 km/uur en mijn CB1300 draait ook geen 10.000 RPM, en.., en...... is de demo mode van de dashboard die na een paar seconden start als je de motor niet start :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan