Ride videogame (Milestone)

Ahh aan het begin komt er testaan dat t met de win toets + G moet. Alleen nog even kijken waar hij ze heen schrijft :)

Ben nu een paar uur verder met spelen. Maar er zit een goed verloop in. Ik vind hem leuk! Duurt niet achterlijk lang voordat je nieuwe motoren krijgt of kunt kopen.
 
Ahh aan het begin komt er testaan dat t met de win toets + G moet. Alleen nog even kijken waar hij ze heen schrijft :)

Ben nu een paar uur verder met spelen. Maar er zit een goed verloop in. Ik vind hem leuk! Duurt niet achterlijk lang voordat je nieuwe motoren krijgt of kunt kopen.
Precies, balans is goed :Y
 
Wat wel jammer is, maar dat is bij de neeste racegames, Dat de uitdaging op een gegeven moment weg is. In het begin heb je nog de seizoen eindraces en teamraces waar je wat leuks kan winnen en een smak geld krijgt. Daarna is het gewoon weer simpel rondjes rijden.
 
Wat wel jammer is, maar dat is bij de neeste racegames, Dat de uitdaging op een gegeven moment weg is. In het begin heb je nog de seizoen eindraces en teamraces waar je wat leuks kan winnen en een smak geld krijgt. Daarna is het gewoon weer simpel rondjes rijden.

En daarom is (voor PC dan) het modje met GP circuits een verademing in baankeuze.

En heb je online multiplayer al geprobeerd? Simpel rondjes rijden is er niet bij als je de juiste lobby vindt: die lui gaan hárd! 8-)
 
Nadat ik Ride op de playstation had (die mij erg tegenviel..), toch Ride 2 eens een kans gegeven. Hele verbetering! Ziet er allemaal wat gelikter uit en werkt ook een stuk plezieriger, naar mijn mening. Laadtijden zijn bij deze versie gelukkig niet lang, wat bij de eerste Ride wel het geval is.

Het spel is overigens tot 20 februari in de aanbieding bij Steam (€30,-).

:W
 
Lees net dat Ride 2 vandaag voor maar 20 euri te koop is in de PSN sore.
Dus voor degenen die 'm niet hebben en wel van motoren/racen houden; sla je slag zou ik zeggen.
 
Ik heb hem op de ps4.
En ik moet zeggen dat ik er best schik mee heb gehad.
Ik heb alle trophy's behaald dus nu ook wel klaar er mee. :+

Maar zo nu en dan een potje blijft leuk.
 
online op de PS4 is er ook gewoon geen kip :( Je komt altijd in een lobby met 1 tegenstander en die vertikt het dan om de race te starten. Zo jammer want die kansloze AI tegenstanders die je van je fiets beuken of midden op de racelijn ineens op de remmen gaan (waardoor ik dan natuurlijk degene ben die valt), die word ik wel een beetje zat.
 
online op de PS4 is er ook gewoon geen kip :( Je komt altijd in een lobby met 1 tegenstander en die vertikt het dan om de race te starten. Zo jammer want die kansloze AI tegenstanders die je van je fiets beuken of midden op de racelijn ineens op de remmen gaan (waardoor ik dan natuurlijk degene ben die valt), die word ik wel een beetje zat.

Klopt, ik speelde hem vaak met vrienden/bekenden online en dan is die prima te doen.
Maar de AI is regelmatig om te huilen.
 
online op de PS4 is er ook gewoon geen kip :( Je komt altijd in een lobby met 1 tegenstander en die vertikt het dan om de race te starten. Zo jammer want die kansloze AI tegenstanders die je van je fiets beuken of midden op de racelijn ineens op de remmen gaan (waardoor ik dan natuurlijk degene ben die valt), die word ik wel een beetje zat.

Hahaha dat van de AI is zo herkenbaar :') en je rondetijd komt dan ook doodleuk te vervallen want ja...je hebt contact gemaakt.

Verder vind ik Ride 2 wel verbetering ten opzicht van het eerste deel. Alleen de motorgeluiden zijn bagger, ik heb alleen motoren in mijn virtuele garage staan waarvan ik het geluid een beetje te pruimen vind.
 
Sinds een update al een tijd terug zorgt ieder contact of iedere centimeter over de curbs er idd zo ongeveer voor de je laptime wordt geschrapt. Echt belachelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan