Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Van de week helemaal uit mijn comfortzone gestapt! de kop van mijn Soes losgemaakt om ergens stroom af te tappen voor mijn tomtom. Achteraf denk je dan: "waar maak je je nou druk om?" maar toch.

Morgenmiddag samen met mijn vader (een week jongere GSXS) naar Motoport Echt voor de 1000 km beurt en dan kan wat mij betreft het seizoen écht beginnen, ik kan niet wachten om de eerste keer echt de eifel in te duiken, zeker om de "kronkelroute" van de Rider 410.

ik zal ook eens informeren of daar iets bekend is over de ECU. Ik stoor me er niet aan, maar als het echt beter wordt is het het vragen waard.
 
Van de week helemaal uit mijn comfortzone gestapt! de kop van mijn Soes losgemaakt om ergens stroom af te tappen voor mijn tomtom. Achteraf denk je dan: "waar maak je je nou druk om?" maar toch.

Morgenmiddag samen met mijn vader (een week jongere GSXS) naar Motoport Echt voor de 1000 km beurt en dan kan wat mij betreft het seizoen écht beginnen, ik kan niet wachten om de eerste keer echt de eifel in te duiken, zeker om de "kronkelroute" van de Rider 410.

ik zal ook eens informeren of daar iets bekend is over de ECU. Ik stoor me er niet aan, maar als het echt beter wordt is het het vragen waard.


Mocht je naar de Eiffel willen, ga dan niet in het weekend. Veel kronkelwegen zijn dan verboden voor motoren.
 
Mwaoh, enige echte afsluiting is de ruhrberg (jammer genoeg 😞) . Maar ik vermaak me wel hoor. Ik zorg meestal dat ik op tijd daar ben, terug voor de meute!
 
Van de week helemaal uit mijn comfortzone gestapt! de kop van mijn Soes losgemaakt om ergens stroom af te tappen voor mijn tomtom. Achteraf denk je dan: "waar maak je je nou druk om?" maar toch.

Morgenmiddag samen met mijn vader (een week jongere GSXS) naar Motoport Echt voor de 1000 km beurt en dan kan wat mij betreft het seizoen écht beginnen, ik kan niet wachten om de eerste keer echt de eifel in te duiken, zeker om de "kronkelroute" van de Rider 410.

ik zal ook eens informeren of daar iets bekend is over de ECU. Ik stoor me er niet aan, maar als het echt beter wordt is het het vragen waard.
ben ook benieuwd naar de kronkelroute.
Straks idd snel een keer proberen in de eifel 🖒
 
Hij pakt af en toe stukken woonwijk om vervolgens weer de doorgaande weg (waar ik al op reed) weer op te zoeken. Maar heb zondag een heel gaaf rondje rondom de ruhrsee gedaan!
 
ik heb maar eens gebeld met de dealer. Ik had nog steeds niks gehoord :N is alweer 3 weken geleden dat ik 'm besteld heb.
 
MIjn dealer heeft vandaag een mail naar suzuki gestuurd...reed proef op de gsx-s750..toen merkte ik pas hoe onrustig de 1000 reed..ff afwachten dus
 
Hallo GSX-S1000 rijders.

Ben hier nieuw op het forum. Dus bij deze een kleine intro. Ik heb in januari van dit jaar mijn rijbewijs gehaald en ben al een tijdje aan het kijken naar een motor. Een naked stond altijd al heel hoog op mijn verlanglijstje. Heb nog even getwijfeld over een RT, maar dat komt mischien nog wel een keer als ik de 60 ben gepasseerd. Dus onlangs gereden op een GSX-S1000 R editie, heb wel een beetje rustig aangedaan, maar dat kan dus ook. En dat was een voorwaarde.

Tja en wat nu ..........

Hallo Ed
Ik heb een gsx-s 1000 hoegee r editie en die is te koop .

rood/zwart hyperpro voor en achtervering ,
kort spatbord rizoma spiegels en kleine knippers(orgineel is er ook bij)
er staat 17.000km op hij heeft 1000km terug een beurt gehad.
boekjes en alle rekeningen zijn erbij .
hij is gewoon nieuwstaat .

ik doe hem weg omdat ik weer een harley wil hebben .
als je intresse hebt stuur maar een p.b of mail ray--2@hotmail.com

gsx.jpg


gsx-s.jpg
 
Hoi gsx s 1000 rijders,

ben nieuw op dit forum, heb mijn oude bandit 1200 (2004)verkocht, ging aan mn hart.... en

heb sinds twee weken een rode gsx s 1000, heb inmiddels ook met mijn dealer overlegd en er komt ook een nieuwe ECU op.. de 31 versie.


gr kees
 
Hallo Ed
Ik heb een gsx-s 1000 hoegee r editie en die is te koop .

rood/zwart hyperpro voor en achtervering ,
kort spatbord rizoma spiegels en kleine knippers(orgineel is er ook bij)
er staat 17.000km op hij heeft 1000km terug een beurt gehad.
boekjes en alle rekeningen zijn erbij .
hij is gewoon nieuwstaat .


ik doe hem weg omdat ik weer een harley wil hebben .
als je intresse hebt stuur maar een p.b of mail ray--2@hotmail.com

[afbeelding]

[afbeelding]


Hhhhhmmmmmm,

Heb 24 maart mijn nieuwe R Edition opgehaald. Jou motor was ook een mooie optie geweest en ook nog eens in de juiste kleur.
 
MIjn dealer heeft vandaag een mail naar suzuki gestuurd...reed proef op de gsx-
s750..toen merkte ik pas hoe onrustig de 1000 reed..ff afwachten dus

Hoe vondt je de suzuki gsxs750 rijden? Ik rij nu zelf op een 30Kw bandit en mag opgaan voor mijn A rijbewijs.
Zit eraan te denken om de gsxs750 eind van het jaar te kopen
 
Hoe vondt je de suzuki gsxs750 rijden? Ik rij nu zelf op een 30Kw bandit en mag opgaan voor mijn A rijbewijs.
Zit eraan te denken om de gsxs750 eind van het jaar te kopen


Reed echt erg goed...zeer goed bochtgevoel en stuurt direct..mooi inlaatgeluid van de motor en stabiele vermogensopbouw...goede zitpositie..fijn ding om mee te rijden!
Moest rustig aan doen omdat de demo spiksplinternieuw was..was de eerste die erop reed..mn vriendin heeft m gekocht als een van de eerste in NL.
 
Vanmiddag gezwijmeld op de a200 stonden ze tussen halfweg en Haarlem aan 2 kanten en ik reed toch wel hard daar.
Soms moetje ook een beetje geluk hebben. 😆
 
En wat zei de dealer :?

Dat ie er biiiiiijna was (zegt mij dat ze 'm gewoon vergeten waren te bestellen maar goed _O- )
En dat ik pas 4 mei langs kan komen om 'm erin te laten zetten :Z
Ze hebben het druk B|
Dus gelijk maar de 1000km beurt en terugroepactie laten vastleggen voor die datum.
Tegen die tijd zit ik wel over de 1000 heen waarschijnlijk :]
 
Mensen die een leuke GSX-S 2e hands zoeken, die van mij gaat ook te koop komen.
Staat nog niet op marktplaats etc maar wil hem daar volgende maand opzetten.

Standaard GSX-S 1000 rood/zwart met +/- 5700 km.
Motor en het blok bevalt me prima maar wil toch terug naar een supersport type.
Niet voor het vermogen maar meer voor de looks.

Mochten er mensen zijn die een zo goed als nieuwe GSX-S zoeken, laat het maar weten.
Mag verkocht worden met de Arrow bochten, akra demper en de pc-V, kan ook zonder dan wordt de prijs een stukje lager :)

Verder voorzien van kleine knipperlichtjes, radiator beschermer, tankfolie transparant, kentekenplaathouder etc en heb er nog een nieuwe niet gebruikte seatcover bij.

Heb er totaal geen haast mee, maar als iemand toevallig zoiets zoeket dan mag die weg en kijk ik op het gemak verder, rij ik er nog een zomer op dan is dat ook geen straf :)

:]

540.jpg
 
Voor eventuele geïnteresseerden te koop, alles nieuw in originele verpakking.

Nieuwe ledlichten 4x met verloopkabel
Nieuw led relais
Nieuwe tailtidy (korte kentekenplaathouder) met kentekenplaat verlichting
Nieuwe R&D adapterplaatjes voor led knipperlichten
Nieuwe Rizoma spiegeladapters (RIBS711b)
 
Terug
Bovenaan Onderaan