Het grote Honda X-11 topic deel 2

Je kunt hem altijd nog omleiden als lachgasschakelaar?
})

Dat is het idee, en dan meteen alle schakelaars meepakken. Alleen nog ff kijken of ik ook zuurvrije vaseline heb.

Killswitch probleem ging verleden jaar vanzelf over, en zolang het niet stuk is, gaan we het niet fixen :N

Ik overweeg trouwens of ik de killswitch zal overbruggen; ik vind het maar een overbodig en storinggevoelig geval
 
Ik heb ook een gevoelige killswitch en hetzelfde probleem gekend met mijn richtingaanwijzer.

Openmaken, schoonmaken, contacten wat opruwen met een schuurpapiertje en invetten met zuurvrije vaseline.
Probleem weg voor de komende jaren!
Hoe heb jij de handel uit elkaar gekregen? Ik krijg hem wel in tweeën, maar ik krijg hem niet van het stuur vanwege de gaskabels.
 
De voorvork van de blackbird is anders dan de X11 ivm stuur en de blackbird is verstelbaar. Passen Helaas niet op een xx11.
Op de BB is de voorvork standaard ook niet verstelbaar.
Ik weet niet of er behalve de afdekdop verschillen zijn, eigenlijk heb ik ze nog nooit naast elkaar gezet.
Voor de BB heb ik verschillende voorvorken in huis, dus als een van jullie even langsrijdt kan ik ze naast elkaar zetten.
 
X11 rijder, hoe snel wil je m hebben? Ben van plan zelf een swap te doen en hou dan die van mij over...
 
Goede avond, allen. Heb mij net aangemeld bij het Forum. Ben een half jaartje geleden overgestapt van mijn 1e motor, een CBR900RR uit 93 naar een X11 uit 2000. Kwam al iemand op Facebook tegen die mij de tip gaf om me hier eens aan te melden. bij deze!
 
Nu ik mij toch aangemeld heb, een vraag. Ik moet regelmatig meerdere keren op de startknop drukken voordat de motor rondgaat. vandaag wilde ik een 2e ritje doen, hij startte, sloeg af en toen startte hij niet meer. Dit heb ik een half jaartje geleden ook eens gehad. Als ik de rode "dodemansknop"omzet, hoor ik allen een relais schakelen, maar niet de injectie. (Volgens mij is dat geluid van de injectie als ik het goed heb?) Nu had ik 'm eens goed gewassen, misschien is het vocht? Maar goed, de laatste tijd moet ik regelmatig het contact een keer uitzetten, of de rode knop uit/aan zetten voordat hij start. Alle lampjes reageren wel bij het uit/aan schakelen van de rode knop. Alleen mis dat specifieke geluid. Is er toevallig iemand die weet waar dit aan kan liggen?
 
Terugbladeren is niet nodig; een goede oplossing heb ik niet gevonden.
Ik heb alle stekkerverbindingen in de koplamp losgenomen en ingespoten met een beetje contactspray (werkt ook vochtverdrijvend), en toen dat niet hielp, van pure narigheid een keer of wat de killswitch heen en weer gehufterd. En toen deed ze het weer *D
Thuisgekomen heb ik geprobeerd het handvat uit elkaar te nemen om de schakelaar eens lekker schoon te maken, maar ik werd tegengewerkt door de gaskabels. Aangezien ik geen tijd had om de halve motor te slopen heb ik het daar maar bij gelaten, dus effectief heb ik nix gedaan :N

s'Winters rij ik door dus het kan ook met pekel te maken hebben gehad, of met condens of met .....

Het geluid dat je hoort is de brandstofpomp
 
Terug
Bovenaan Onderaan