Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
@beemer56:
sterkte en beterschap

@AVG
full
 
Nog geen 24 uur oud was ze op deze foto. Nu een week verder en de eerste 2400 km zijn onder haar doorgerold en dat beviel als vanouds. Ik heb vastgesteld dat BMW nu een beter zadel monteert, het is steviger en ook op de snelweg kreeg ik er geen last van. Voorheen moest ik altijd naar Tiger Leathers binnen een week, maar nu nog even niet....
Deze mag dus ook in de Op tot ik weer eens een mooie actie foto heb.
full
 
Laatst bewerkt:
Nog geen 24 uur oud was ze op deze foto. Nu een week verder en de eerste 2400 km zijn onder haar doorgerold en dat beviel als vanouds. Ik heb vastgesteld dat BMW nu een beter zadel monteert, het is steviger en ook op de snelweg kreeg ik er geen last van. Voorheen moest ik altijd naar Tiger Leathers binnen een week, maar nu nog even niet....
Deze mag dus ook in de Op tot ik weer eens een mooie actie foto heb.
[afbeelding]


mooi ding , ik vind het echt bezopen dat ze op zo'n dure motor af fabriek niet wat beters monteren en als ik vandaag op de motorrijder FB zie dat BMW de meeste problemen heeft denk ik dat ze bij BMW echt wel iets te doen hebben , en laten die die arrogante dealers ook maar eens aanpakken, maar zolang de verkoop cijfers zo goed zijn zien ze geen enkele reden om iets te veranderen, tot na een tijd een behoorlijke groep mensen het merk de rug toe keer is het huilie huilie ....
 
wat een posers allemaal :+

stiekem jaloers omdat mijn gs bang is voor de camera :$
 
Laatst bewerkt:
Nog geen 24 uur oud was ze op deze foto. Nu een week verder en de eerste 2400 km zijn onder haar doorgerold en dat beviel als vanouds. Ik heb vastgesteld dat BMW nu een beter zadel monteert, het is steviger en ook op de snelweg kreeg ik er geen last van. Voorheen moest ik altijd naar Tiger Leathers binnen een week, maar nu nog even niet....
Deze mag dus ook in de Op tot ik weer eens een mooie actie foto heb.
[afbeelding]
Ik zie het familieverwantschap met de mijne, maar enkele kleine aanpassingen maken een redelijk verschil.

Mijn origineel zadel is geen meter gebruikt. Direct in de doos en ander zadel erop. De grond is anders te laag. :+
 
Mijn zadel zit ook voor geen kut. Moet t er maar mee doen tot ik een nieuwere 1200 kan veroorloven die het wel waard is om een nieuw zadel op te kopen
 
Je kunt ook overwegen om je zadel te laten aanpassen. Dan kan de bovenste laag van het schuim vervangen worden door een wat stevigere soort. Voor een oudere motor waar je niet al te veel geld aan wilt / kunt spenderen is dat doorgaans een goede oplossing.
 
Je kunt ook overwegen om je zadel te laten aanpassen. Dan kan de bovenste laag van het schuim vervangen worden door een wat stevigere soort. Voor een oudere motor waar je niet al te veel geld aan wilt / kunt spenderen is dat doorgaans een goede oplossing.

Zit eigenlijk te wachten op een mooi tweedehandsje. Maar ander schuim is misschien ook wel een optie. Wat kost dat/waar kan dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan