Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Ik werk op het FF. :+
Ohw _O-
Dat en Park Forum is altijd wel een leuk stukje ja. Jammer van de stenen daar in de bochten en controles. :P
Klopt het is er gevaarlijk en ook met al die lantaarnpalen.Een jongen bij mij uit de wijk is het laatste dodelijke slachtoffer daar.

Dadelijk met de nieuwe hal van het werk zitten wij voort ook in Veldhoven, dus als je een K4 Gixxer voorbij ziet komen door de week ben ik het wss. ;)

Ik zwaai wel :W ;)
 
Zeker doen :P Ik hoor wel weer een gixxer voorbij janken :+

En jakkes van die jongen :/ Langs het vliegveld af staan ze tegenwoordig ook vaak in de busjes te laseren.... :X
 
Zeker doen :P Ik hoor wel weer een gixxer voorbij janken :+
Ik ben het niet het is te koud :X
En jakkes van die jongen :/ Langs het vliegveld af staan ze tegenwoordig ook vaak in de busjes te laseren.... :X

Klopt dat is deze dame

full
 
Oostduitse kogelstoters _O- :+
met penis :+ _O-
@Isdatzo: dat is al ffkes dan, alleen laatste tijd wel wat erger :P

Klopt Johan het wordt ook erger woon zelf 1 km verderop en moet er altijd door.Nu met de zomer in aantocht zekers.

Als ik er wat ga rondrijden is dat meestal om middernacht om de mensen daar wakker te houden.Er staan verderop seniorenwoningen vol met oude mensen en oude mensen die zeuren graag.Begin het bij mijzelf ook al te merken _O- :+
 
Mja op de A50 heb ik er ook nog wel eens last van, hoewel ik die grijze gti met gladde bumpers al een tijdje niet meer heb gezien. :P
 
Lekker iedereen weg, als onze Arthur (naam en woonadres bekend) lekker de politie laat rondrijden dan mag ie nog heel wat verwachtten. Vooralsnog lekker rustig en iedereen blij totdat het niet meer gezellig wordt.
 
Is dit enkel de "verzamelplaats" voor mensen die op het FF knallen? Of worden er ook nog normale ritjes georganiseerd? Rijd vaak alleen omdat m'n motor-maatjes niet in de buurt wonen. Zou wel tof zijn als ik wat motor-fanaten in EHV leer kennen :)

PS. Wat is er op het FF gebeurd? Ik rijd daar regelmatig overheen als ik onderweg ben naar Eersel e.d. Waar ik voorheen regelmatig motorrijders zag knallen zie ik ze nu vrijwel nooit meer?
 
Is dit enkel de "verzamelplaats" voor mensen die op het FF knallen? Of worden er ook nog normale ritjes georganiseerd? Rijd vaak alleen omdat m'n motor-maatjes niet in de buurt wonen. Zou wel tof zijn als ik wat motor-fanaten in EHV leer kennen :)

PS. Wat is er op het FF gebeurd? Ik rijd daar regelmatig overheen als ik onderweg ben naar Eersel e.d. Waar ik voorheen regelmatig motorrijders zag knallen zie ik ze nu vrijwel nooit meer?

Heb je een PB gestuurd :P
 
Heb begrepen dat veel rijders uit regio Schijndel zich hier ondergebracht hebben, nu ben ik aan het rondkijken voor wat tour maatjes. Ben geen racer, maar hou wel van een beetje door rijden.

Dusss,, ik ben benieuwd wie er uit de buurt komt. En waar er ooit wat gereden word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan