Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

7 mei Veenendaal is toch leuk om een paar XSR bij elkaar te zetten *O* :]


Lelek ding man 😜 Ik ben benieuwd naar de ervaring met luchtfilter en powercommander! Ik zou eerst kijken wat hij doet met alleen de K&N filter uit nieuwsgierigheid. Dat systeem versnelt de uitlaatgassen aanzienlijk, als hij dan te weinig adem heeft wordt de dip bij 5-6500 alleen maar groter. Ik zou gaan voor ecu tuning denk ik maar wie weet is een pc voldoende.

K&N filter heb ik ook al liggen trouwens, was ergens 23euro afgeprijsd dus dacht heb ik m maar.

Waar komt iedereen vandaan trouwens, leuk om eens een Xsr meeting te doen.
 
Ja wie weet....

$_1.JPG


Iemand interesse? Ik had hem per ongeluk dubbel besteld, nieuw in verpakking. Kost normaal met verzending vanuit GB over €100 dus doe een voordeliger voorstel.
 
Het zijn naar mijn smaak de fraaiste radiatorbeschermers voor de XSR, geen wonder dat het hardlopers zijn.

Iemand ervaring hier met het comfortzadel van Yamaha? Het is flink goedkoper als de Corbin maar ik weet hoe goed die zitten van de Magna. In nl zijn ze echter belachelijk aan de prijs door extra belastng, als ik corbin neem doe ik hem via kennissen in canada.
 
dat is ook de reden van vertraging met leveren waarschijnlijk komende week bij de dealer dan het opbouwen met de extra,s
 
Nee standaard, bevalt redelijk wel strakke veer maar op wat slechter wegdek en richels is hij wel erg hard en stuiterig. Ohlins dus wel op de verlanglijst maar gewoon een zonder reservoir, straatversie is goed genoeg (beter) op straat.
 
Nee standaard, bevalt redelijk wel strakke veer maar op wat slechter wegdek en richels is hij wel erg hard en stuiterig. Ohlins dus wel op de verlanglijst maar gewoon een zonder reservoir, straatversie is goed genoeg (beter) op straat.

Oké, aan de kleur te zien leek het wel wat op een Ohlins veer ;) . De SXR heeft hetzelfde type achterveer als de MT-07 toch?
 
XSR 900 vandaag gekregen eerste km gemaakt bevalt erg goed Akra met DB en kat klinkt lekker als het weer goed is ga ik naar de motor meeting in Veenendaal. Zal zo snel mogelijk een foto plaatsen
 
Terug
Bovenaan Onderaan