hardtail gsx

funteams

MF'er
23 jan 2009
72
73
klazienaveen
Ook maar eens een topic openen in plaats van alleen meelezen.
Mijn laatste project een Suzuki gsx
full

Na een paar jaar gebruik begon ik hem wel zat te worden, ben gaan kijken voor wat anders, niks gevonden wat ik echt mooi vond. Dan maar weer wat bouwen eerst maar eens wat geprobeerd.
full

full
 
Kan je wat leuks van maken.
Ooit zo'n 1100 blok in een -kon toen nog- zelf gelast frame gemaakt.
Heb de papieren, ben lasser van beroep. 2009 was dat.
 
Hulzie van elke motor is wat moois te maken toch? [d
Was eigenlijk snel beslist dat het een hardtail zou worden.
full

De basis was gelegd, dus maar weer slopen en het frame afmaken.
full
 
full

Eerst maar eens in elkaar gezet. Tank, achterspartbord en zitje gemaakt. Weer uit elkaar voor een beetje kleur.
full

En weer opbouwen.
full

Even wat passen.
full

Mischien wat voor later, er moest eerst weer gereden worden.
full

full
 
Heb er een jaar meegereden om te kijken of er nog wat aangepast moest worden, zithouding beviel niet en ik vond dat de tank te veel van de lijn afweek. Dus maar weer slopen en een andere tank aanpassen.
full

Ook maar een ander stuur gemaakt lassen netjes afgewerkt en frame gespoten, kleur klopt al niet meer. Zal morgen een foto maken zoals hij er nu bijstaat.
 
Ik ben wel benieuwd naar je zithouding eigenlijk. Hij is vrij laag dus in verhouding staat het stuur ver naar voren, en je controls zitten op de gewone plaats. Mis je geen forward controls om jezelf wat "langer" te maken? Het lijkt mij dat je behoorlijk ineen gedoken zit, of verkijk ik me daar op?
 
Forward controls heb ik geprobeerd maar dan vang je alle klappen met de rug op, controls zitten nu 5 centimeter verder naar voren en een stukje lager waardoor de klappen nu verdeeld worden over mijn benen en rug. Ik zit aardig voorovergebogen dat klopt, hoef nu niet aan het stuur te hangen bij hogere snelheid.
 
full

full

full

full