Toerseizoen afsluitingsweekend 2017

Ik maak er een langer weekend van te maken. Fred doet mee!
Wij gaan wo t/m zo naar een iets voordeligere locatie:Fermaust

Op deze locatie de 2 persoons studio geboekt van woensdag t/m zondag.
Link: Fermeaust, Bettel, Luxemburg
2,3 km van Camping L'our
3,7 km naar Dupont

Voor liefhebbers is er nog een appartement vrij (max 6 personen) voor 55 euro per nacht (excl. bedlinnen a 8 euro en ontbijt). De gratis fietsen heb ik al gereserveerd 8-)
Met deze link krijg je korting:Booking.com: The largest selection of hotels, homes, and vacation rentals

En jaja er is een speeltuin aanwezig *O*
 
Laatst bewerkt:
Kevin en ik delen bovenvermelde studio.

Het is geboekt via booking.com dus we kunnen het nog omboeken naar een groter appartement (of je kunt natuurlijk zelf iets boeken).
 
Ik maak er een langer weekend van te maken. Fred doet mee!
Wij gaan wo t/m zo naar een iets voordeligere locatie:Fermaust

Op deze locatie de 2 persoons studio geboekt van woensdag t/m zondag.
Link: Fermeaust, Bettel, Luxemburg
2,3 km van Camping L'our
3,7 km naar Dupont

Voor liefhebbers is er nog een appartement vrij (max 6 personen) voor 55 euro per nacht (excl. bedlinnen a 8 euro en ontbijt). De gratis fietsen heb ik al gereserveerd 8-)
Met deze link krijg je korting:Booking.com: The largest selection of hotels, homes, and vacation rentals

En jaja er is een speeltuin aanwezig *O*


so much voor het traditionele gezamelijke ontbijt op de camping B|
 
Dat kan natuurlijk altijd! (En er is een heel topic over die linkjes, dus niet zeuren dat ik daar nu pas mee kom :) )
 
so much voor het traditionele gezamelijke ontbijt op de camping B|

Update: ons appartement heeft geen ontbijt ter beschikking.
Dus als jij zorgt voor koffie, broodje en beleg komen we jullie kant op.

We hebben overigens bij ons appartement wel een betonnen BBQ staan, maar ik dnek dat ze het niet zullen waarderen als we de zaterdag BBQ daar houden. Maar de donderdag zou bijvoorbeeld wel kunnen :9
 
Ja mooi man: een groene strook om de tent in een verder wit bevroren grasveld :t

BombCoder

tsar_bomba.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hebben alle deelnemers aan Hét MF Motorweekend afgelopen weekend in Duitsland al geboekt voor het weekend in Vianden?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan