De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

Word zondag heerlijk weer, maar ff een rondje doen dan. Iemand interesse om aan te haken?
 
Ik kan misschien in de avond; als ik nog zin heb..
Ga in de ochtend met mijn zus haar nieuwe Vulcan S showen in woerden..
Ennnn ik moet een IKEA kamer in elkaar zetten daarna.. dus zal wel ff kiekn..

Maar mooi weer om een rondje te doen word t zeker :Y
 
Graag nog een bevestiging... 9u motoport, ik kijk orgenochtend nog wel voor de zekerheid 😎
 
Hoi, hij lekt niet meer, echter komt er nu helemaal geen benzine meer door, ben op 3 cilinders naar huis gereden.... dinsdag ff bellen wanneer ik hem weg kan brengen.

Waar zijn jullie geweest?
 
Hoi, hij lekt niet meer, echter komt er nu helemaal geen benzine meer door, ben op 3 cilinders naar huis gereden.... dinsdag ff bellen wanneer ik hem weg kan brengen.

Waar zijn jullie geweest?

Succes, hopen dat t snel gemaakt kan worden.

Scheveningen->Rozenburg->Brouwersdam (Zeeland)->bochtige weggetjes in de buurt van schipluiden/rijswijk

Mooi rondje al met al :t
 
Vannochtend met zuslief en haar nieuwe vulcan s naar andere zuslief in woerden geweest. Zelf op de SV en had op de TT rider een kronkel route laten berekenen en was idd mooie binnendoor route..

Daarna nog even de halfhoogslaper in elkaar gezet ;)
 
Succes, hopen dat t snel gemaakt kan worden.

Scheveningen->Rozenburg->Brouwersdam (Zeeland)->bochtige weggetjes in de buurt van schipluiden/rijswijk

Mooi rondje al met al :t


Hij doet het weer..... ANWB had de carburateur verkeerd in elkaar gezet waardoor de lekkage opgelost was maar er dus helemaal geen benzine meer door kwam..... vandaag gefixed door KMS
 
Hij doet het weer..... ANWB had de carburateur verkeerd in elkaar gezet waardoor de lekkage opgelost was maar er dus helemaal geen benzine meer door kwam..... vandaag gefixed door KMS

Balen, je had dus eigenlijk alsnog meegekund als ze het goed hadden gedaan?
 
Ik ben er bij om fotos te schieten vanaf de rotonde mits het weer goed is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan