8e Zijspantreffen MC Genemuiden 2017

Het was weer en TOP weekeind... :Y :t
Mooie terugrit gemaakt via Deventer Zutphen Hummelo(heb ik in een internaat gezeten)Arnhem en vandaar sneldoor naar huis :] heerlijk :]
Mensen Bedankt! :W
 
Ik heb wel weer een paar mfers gemist. Of misschien wel gesproken maar dan niet de forumnaam erbij.
 
Werd mij gevraagd: Waarom een jaguar op het spatbord.
Het antwoord is tweeledig. Ten eerste is het een eerbetoon aan Sir William Lyons, die van origine zijspanbouwer was van het merk Swallow. Iedereen kent hem uit de tijd dat hij oprichter en directeur van Jaguar was. Tweede reden is dat ik altijd een liefhebber van dit merk ben geweest en nog wat onderdelen in de kast heb liggen waaronder dit embleempje dat thuishoort op een asbak.
IMAG0199_zpswidkpscy.jpg
 
Het ziet er uit alsof ik een donders mooi feestje gemist heb. Ik zie veel bekende spannen maar ook veel onbekende en ge-evolueerde spannen. Ik ga mijn uiterste best doen om een volgende keer niet te missen.
Groetjes vanuit een zonnig Hongarije.
 
Wat een Goldwings 'ineens' allemaal....

En ik zie twee kinderen naast elkaar in een Velorex 562. Dat is effe prakken denk ik.


verder ziet het er allemaal weer uit als een geslaagd feestje !!
Er zal op termijn nog naar een groter terrein uitgekeken moeten worden :P
 
Wat een Goldwings 'ineens' allemaal....

En ik zie twee kinderen naast elkaar in een Velorex 562. Dat is effe prakken denk ik.


verder ziet het er allemaal weer uit als een geslaagd feestje !!
Er zal op termijn nog naar een groter terrein uitgekeken moeten worden :P

waar zie jij dat allemaal :?
zeker feesboek? B|

Die velorex is extra breed gemaakt. Nummertje 562 is ook aangepast naar iets anders. *D
 
MF moet fotos plaatsen eens wat makkelijker maken. Die twee zaten in een standaard velorex naast die Vulcan.
 
MF moet fotos plaatsen eens wat makkelijker maken. Die twee zaten in een standaard velorex naast die Vulcan.
ze zijn al hele tijd bezig met heel nieuw forum pakket te gaan gebruiken. Intussen weinig wat er nog zal veranderen tot dat rond is.

Ikke in de war mbt velorexje. Dacht dat ze bij fmtech zaten. O-)
 
Pieter polman heeft gefilmd vanuit de bak van Frank Fgmtech

 
Op de FB pagina van Basicsidecars & bikes staat alles wel gedeeld. Film, foto en media. Prachtig artikel in de Stentor ook.
 
Organisatie en locatie zijn voorwaarde scheppend.
De deelnemers geven de invulling.
Die synthese was weer verbluffend goed.

Een volle brandstoftank zorgt er voor dat je weer een stuk verder kunt rijden. Dit evenement zorgt er voor dat ik weer een tijd vooruit kan met het nagenieten.
Iedereen bedankt! Het was weer super!!!
 
Jammer dat dit feestje samenviel met ons eigen feestje, hopelijk vallen ze volgend jaar niet in hetzelfde weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan