Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Ik mis nog een detailfoto van het landingsgestel!

Hierbij....

full



De eerste meters van 2017 vandaag gemaakt. Starten lopen.

full
 
Dat weekend is ook het testweekend van MF voor camperen, daar vandaan doorrijden gaat niet qua activiteiten en tijd/afstand.
alvast veel plezier allemaal.
 
Heb ik ook gedaan hoor. De eerste 100 km van dit jaar zitten er weer op. Allemaal blije motorrijders onderweg 😄
 
Ben op zoek naar een touring ruit voor mijn BB 1999 , iemand iets op overschot ??


Dan heb ik ook nog door ombouw naar zijspan , 1 voorwiel met as en goede voorband ,
1 achterwiel met rubberen dempers , tandwiel , achterband dit alles in zeer goede staat , een zijstandaard , een standaard gewoon , remleidingen voor
Dit alles komt van een 1999 met 22000 km op de teller , dus alles goede staat
 
Het rijd goed hoor , vindt enkel de achtervering wat aan de slappe kant zelf met de versterkte veer erop , daar ga ik eens moeten naar kijken.

Heb mij nu net een "chim" besteld voor de achterveer , 6mm , kijken wat dat gaat doen :-)
 
Ben op zoek naar een touring ruit voor mijn BB 1999 , iemand iets op overschot ??


Dan heb ik ook nog door ombouw naar zijspan , 1 voorwiel met as en goede voorband ,
1 achterwiel met rubberen dempers , tandwiel , achterband dit alles in zeer goede staat , een zijstandaard , een standaard gewoon , remleidingen voor
Dit alles komt van een 1999 met 22000 km op de teller , dus alles goede staat
Wielen met of zonder schijven?
 
Weet er toevallig nog iemand of er ergens een 2e hands setje aftermarket uitlaat dempers te koop staan?
Uiteraard met E keur en db killers.
Ik heb een setje carbon Laser Hotcams te koop, echter zonder dB-killers. Die ontbreken, maar zijn wel na te maken of tweedehands te vinden.....
 
Ik heb een setje carbon Laser Hotcams te koop, echter zonder dB-killers. Die ontbreken, maar zijn wel na te maken of tweedehands te vinden.....

Heb ik ook... tof geluid :)

En zonder dB killers, ik mag 95 dB produceren, de eerste 3 dB daarboven worden als 'correctie' weggeschreven, vanaf 4 dB word er geschreven. ( en fors !! ) Zonder killers produceren de Hotcams 98 dB O-) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan