Triumph 900 T400 "Steamer"

hallo allemaal, vanmiddag en vnvnd heb ik het hele T400 draadje doorgelezen en jullie allemaal een btje "leren kennen" en nu lijkt er na januari niet meer zoveel te zijn gebeurd. Tijd voor nieuw leven! Ik heb sinds ruim 2 jaar een blauwe '94 Tiger met intussen 123 k op de teller. Net terug weekendje Sauerland, gaat best goed op K60's!
Ben superblij met deze motor, had ik echt veel eerder moeten doen. 9 jaar een Yamaha TRX gehad en tegelijk een jaar of 8 een Yamaha TT 350, maar nu heb ik het beste van 2 werelden: onverhard mag, snelle bochten mag ook, op de snelweg vlot genoeg, prima geschikt voor duogebruik, echt een fijne reisgenoot deze Tijgernoot! Hij loop (net als die van hans) 1 op 19 a 1 op 20, nauwelijks olieverbruik en geen gekke ratels. Ik zie dat jullie al eens een meetandgreet hebben georganiseerd. lijkt mij heel leuk om andere Steamerpiloten te leren kennen. Ik maak sterke koffie! Groet, jan
 
Hoi Jan, idd het is ff wat rustiger hier, het pruttelt wat door op FB de T400 pagina, maar het is een goed idee om weer eens een moment samen te komen en een bakkie te doen.
Het hangt er een beetje vanaf wie komen, want ik heb gemerkt dat we dus allemaal echt uit alle hoeken van Nederland moeten komen.
Ik zal morgen eens zoeken naar een plek en een datum. Als we het op een zaterdag doen kunnen we misschien samenkomen bij een Tigerdealer, is de koffie ook meteen lekker goedkoop We gaan ermee aan de slag. *O*
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jan ! Leuk je enthousiasme over de Tiger ;)
De punten die jij aan haalt zijn ook voor veel van ons een belangrijke argumenten om voor de Tiger te kiezen....Inmiddels heb ik al een aantal van mijn motormaten ook op een Tiger gekregen en hoewel sommige zijn doorgeschoven naar Tiger 800 ,955 en Explorer zijn ze allen wel aan de Triple verslaafd. Ik vind de ruige looks van de Tiger -en dat ie het prima doet voor wat ik wil -nog steeds een mooie reden om lekker te blijven door Steameren de komende jaren. Meeting leuk maar toch graag in midden des lands voor zoals Hans ook zegt; dat iedereen uit alle wind streken komt :t
 
Laatst bewerkt:
beste Hans, Aussie-tiger en ander Tijgernoten, dank voor het warme welkom! Blom motoren Leusden? lekker centraal. Of de Harley dealer in Amersfoort? Gezellig leren hesjes met veters kopen en de banden vierkant rijden... ;-)
 
Op zaterdag is de zaak open voor een bakkie. Ik ken Hans goed dus geen probleem....Hij heeft trouwens (weer) een blauwe T400 staan. Ik meen voor kleine 4000; goed voor de prijs ;)

Klein omgevingsritje op zaterdag is ook beter dan zondag :]
 
Hier een tochtje voorstel, het is zo'n 110 km halverwege een lunch plek.
Is bij elkaar toch een 2,5 uur sturen.
full
 
@Hans, hebben we het over een zaterdag of over komende zaterdag? Als het over dit weekend gaat dan moet ik na de lunch wel weer op huis aan. Vriend van me heeft feestelijke opening van zinn BBQ zaak... heb ik weer...
 
Prima ! Even horen wat Hans zegt en dan kan ik het ook bekend maken op Facebook en Blom inlichten :W
 
Laatst bewerkt:
OK; 6 mei is iets lastiger voor mij maar kan wel; hoewel liefst een beetje op tijd aanvangen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan