KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Ja is nu nog origineel. heb hem vorig jaar nieuw gekocht. staat nu 950km op de teller. doe hem straks voor de 1000km beurt en dan gelijk de spullen erop.

de evo 1 kit kost 1387. een losse demper is al 700euro? en een filter 60?

Ben echt benieuwd hoe die loopt met de evo 1 kit. hopelijk wat minder schokkend onderin.
 
Weet iemand waar ik een mooi setje crashpads kan vinden voor op de vooras en achteras? Gewoon strakke zwarte zonder poespas van goede kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Ja is nu nog origineel. heb hem vorig jaar nieuw gekocht. staat nu 950km op de teller. doe hem straks voor de 1000km beurt en dan gelijk de spullen erop.

de evo 1 kit kost 1387. een losse demper is al 700euro? en een filter 60?

Ben echt benieuwd hoe die loopt met de evo 1 kit. hopelijk wat minder schokkend onderin.
Dan kun je hem beter verkopen, 1 cilinder is en blijft 1 cilinder.

Dat die met alleen een andere demper en dna filter met de juiste mapping al stuk beter gaat lopen kan ik je wel garanderen, voorbocht akra in combinatie met de open filter (dus accu bak veranderen) leverd 7pk op aan het wiel. Tov van alleen de demoer en inleg filtere. Deze waardes gemeten op dezelfde dag/bank
 
In de OP werken de foto's niet meer van de volgende personen:
- Isdatzo
- joeyverveer
- RB-
- RG690smc-R
- SPutnick

Zijn jullie nog actief? Meelezen? Nieuwe foto?
 
In de OP staan een aantal mensen die de laatste tijd niet meer hebben gereageerd in het topic:
- Fuse
- broaap
- hdegroot
- Isdatzo
- joeyverveer
- Josss
- MajectiC
- Peter VB
- Ranx
- RG690smc-R
- RR-Neliz
- sjorrit
- Sputnick
- tetsu


Zijn jullie nog actief? meelezen?
 
Ik heb deze uitlaat slip on demper nieuw gekocht en heb er 120km mee gereden, maar vind hem veel te luid
misschien op te lossen met een andere db killer of demperwol (het laatste denk ik niet
omdat die verder helemaal open is) , Maar ik heb geen zin om te expirimenteren en wil
hem dus weer doorverkopen voor 150€
iemand interesse?
Past op de smc en de enduro r

 
Laatst bewerkt:
In de OP staan een aantal mensen die de laatste tijd niet meer hebben gereageerd in het topic:
- Fuse
- broaap
- hdegroot
- Isdatzo
- joeyverveer
- Josss
- MajectiC
- Peter VB
- Ranx
- RG690smc-R
- RR-Neliz
- sjorrit
- Sputnick
- tetsu


Zijn jullie nog actief? meelezen?
:W
 
Heb de evo1 kit er nu opzitten maar wat rijd ie toch lekker nu. Zo had ie uit de fabriek moeten komen. Veel soepeler en vooral onderin veel mooier.

En dat geluid zonder killer is heerlijk
 
In de OP staan een aantal mensen die de laatste tijd niet meer hebben gereageerd in het topic:
- Fuse
- broaap
- hdegroot
- Isdatzo
- joeyverveer
- Josss
- MajectiC
- Peter VB
- Ranx
- RG690smc-R
- RR-Neliz
- sjorrit
- Sputnick
- tetsu
:z :z :z .... :? .... :$ :W

btw... ook lullig, als een malle door het verkeer sjezen om vervolgens jezelf onderuit te remmen bij het stoplicht... maar het is slecht remmen op een remblok van een auto... heel fijn die autorommel op de weg. Remblok was meer dan versleten, auto moet al een tijd met metaal op metaal geremd hebben, lagen ook een hoop ringen op de weg... Ben wel benieuwd hoe de volgende remactie van die auto is afgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan