Ex-lessersrit april 2017

Na hard overwegen wil ik mijn aanmelding ook verplaatsen naar de 30ste. Het weer en de lange rit ernaartoe doet het 'm. Plus de groep is een stuk groter de 30ste, wat me ook het doel van deze rit lijkt te zijn; leren rijden in een grote groep. Sorry!

Dus bij deze tot de 30e!
 
het lijkt er op dat ik morgen zo ongeveer de enige ben.

ik probeer er tussen 10 en 10.15u te zijn.

of ik er de 30e ook ben weet ik nog niet. de groep op de 30e is mij juist weer te groot.
 
Ho ho, ik ben er morgen ook! Ik probeer er ook rond die tijd te zijn. Kan iets later worden, maar ik kom wel.

We rijden volgens mij met zijn tweeën, dus kunnen we wel lekker knallen. 8-) :]

Ik heb BikCor ook nog geprobeerd te bereiken, maar die heeft nog niet gereageerd. We zien wel.

Tot morgen iig!

Gr. Mike
 
Hey lieden,

Ik heb lang lopen twijfelen, maar haak vanwege het weer toch af. Als het de 30ste goed weer is kom ik zeker richting Lelystad.

Veel plezier morgen en graag tot de 30ste!!
 
Jammer, maar ik kan me er aan de andere kant ook wel iets bij voorstellen.

Ik ga morgen wel, misschien de 30e ook wel. Ben ik nog niet zeker van.

Dus misschien tot later.

Gr. Mike
 
aan knallen heb ik geen behoefte.

tenminste, niet als je het bedoelt als laagvliegen over een onoverzichtelijke dijkweg.
 
Mijn motor (VT1100C zonder windscherm) en laagvliegen? Neuh, laat maar. Het was meer gekscherend bedoeld. Als ik 100+ rijd, waai ik letterlijk uit mijn hemd. Lekker een mooie rit rijden en genieten van de omgeving.

Tot morgen.

Gr. Mike
 
of ik er de 30e ook ben weet ik nog niet. de groep op de 30e is mij juist weer te groot.

Eventueel zouden er twee groepen gemaakt kunnen worden als er veel aanmeldingen zijn?
Wat mij betreft is de max per groep 8 tot 10 motoren, meer dan dat wordt irritant bij stoplichten en gewoon qua overzicht voor de voorrijder.

De groepen kunnen elkaar dan weer treffen op de lunch- en eindlocatie.
 
het lijkt er op dat ik morgen zo ongeveer de enige ben.

ik probeer er tussen 10 en 10.15u te zijn.

of ik er de 30e ook ben weet ik nog niet. de groep op de 30e is mij juist weer te groot.

komt goed de 30e maar als ik het goed zie wordt de groep 15 man groot + 2 begeleiders ( saabert & X20DTL ) en dat is dan ongeveer de max wat op zich wel te doen is.
 
6?

Ik zal er proberen te zijn, er van uitgaande dat ik me niet verslaap of m'n baas me ineens nodig heeft...
 
Suc6 vandaaag.

Ga der maar vanuit dat ik de 30ste er ook niet bij ben, tenzij ik van gedachten verander.
 
Brrr koud de rit hier naar toe...
M'n warme bedje had toch z'n "voordelen" ;)
Zag net n andere motorrijder maar die reed al weer weg.
Tsja xD anders moet ik over een halfuurtje toch naar de Mac racen
 
Heel veel plezier vandaag!

Ik sla toch even over, al twijfel ik nog steeds. Het is natuurlijk wel mooi om de rit als elite groep te rijden ;) Maar ben de hele week al ziek geweest. Gisteren nog even gereden maar was mij eigenlijk te koud. Vandaag nog her en der buien. Gaat hem voor mij helaas ook niet worden.
 
Laatst bewerkt:
Koud! (Zonder enige bescherming tegen de wind, dat is), maar wel mooi! Mooi stukje Nederland gezien, lekker gereden en een mooie route! Mensen, bedankt voor vandaag!

Als mijn 'baas' het goed vindt, rijd ik de 30e ook weer mee.

Gr. Mike
 
Eeeeen Xci-tje is ook weer thuis... Was een mooie rit!
Zelfs tussen de buien door gereden... nou vooruit een klein stukje hadden we wat miezer.
"Halverwege" nog lekker kunnen opwarmen.
IAwOawb.jpg


En nog een overstekend hert gezien...
Beetje jammer dat er zo veel afzeggingen waren.... maar dat maken we de 30e wel goed denk ik zo :)


-edit:

Voor de 30e eens uitzoeken hoe 't pairen van de 20S met niet Sena intercom moet...
En waarom het kanaal open bleef...
 
Laatst bewerkt:
<knip>

-edit:

Voor de 30e eens uitzoeken hoe 't pairen van de 20S met niet Sena intercom moet...
En waarom het kanaal open bleef...

Dan zoek ik uit hoe ik mijn headsetje ook met de andere kan pairen. Kunnen we gezellig met zijn allen leuteren. :+

Top mensen. Ik vond het koud vandaag, maar had het niet willen missen! :t
 
inderdaad beetje vreemd dat het kanaal open bleef staan. mogelijk reageert de mic op elk rammeltje/windgeruis dat-ie oppikt.

mooi ritje gereden vandaag, het voelde niet als 150km. af en toe was Tommie de weg kwijt doordat langs de IJssel de westelijke rivierdijk wordt verlegd. de lunchlokatie was goed (wel een wat snel-zakelijke bediening, als ik het mag zeggen), en met de warmte van de haard in je rug. tijdens het opstappen (shit, wat heeft mijn jas een boel zakken...) wat spatjes, maar vrij snel waren we daar ook van af.

Rotondes (vooral die in Nunspeet)....'t blijft opletten :X

onderweg naar huis, bij de Stichtse brug nog wat spatters gehad.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan