Na jaren lezen stelt Kevin zich ook voor

KevinKuipers

Rookie
11 apr 2017
12
0
Zeist
Beste allemaal,

na jarenlang meelezen stel ik me ook eens voor. Dit omdat het dan eindelijk gebeuren gaat, ik ga me A rijbewijs halen!

In 2014 al eens begonnen met een try the bike bij een grote rijschool in Utrecht maar helaas vanwege een reorganisatie bij mijn werkgever was ik werkloos. Geld kan je maar 1x uitgeven dus nu is pas het moment gekomen.

Ik ben Kevin Kuipers, 27 jaar en kom uit Zeist. Ben na me try the bike ervaring vorig jaar eens 2 uurtjes wezen rijden met een bekende rijschoolhouder, en vanaf vandaag begonnen met de echte motor lessen. ik vind het motor rijden heel gaaf en dit is weer een andere tak van sport! Hier valt weer een hoop te leren.

Hobby's en werk?

Na 7 jaar sleutelen en APK keurmeester te zijn geweest helaas dus ontslagen. Net een woning, reis van 2 maanden door Amerika voor het verschiet. Geen goede timing. Na terugkomst maar aan de gang als commercieel medewerker bij een auto materialen zaak. Werk lag niet voor het oprapen.
Nu sinds begin Februari begonnen als receptionist/service adviseur bij een grote Ford dealer.

Hobby's zijn sleutelen. Vooral aan auto's, want heb eigenlijk nooit anders gedaan. Voorkeur is BMW. En dingen die snelheid maken.

Altijd schakelbrommer en scooter gereden, 18 jaar direct je rijbewijs halen en een auto kopen.

Op mijn 19e kocht ik mijn 1e BMW. Met vrienden naar de Nurburgring. Dat werd een verslaving, en op je 23ste schrijf je daar dan ook je mooie auto af. Hoop geld mee verloren en een ervaring rijker.

Nu weer een BMW 330i, die in de hobbyschuur geschorst staat tot er wat preventief onderhoud gedaan is.
Nu rijden we rond in een Fiat, die zo naar de vriendin mag als ze der rijbewijs heeft.

Daarnaast ook nog eens een keer het vaarbewijs gehaald en een Yamaha waterscooter gekocht. Ondertussen alweer 4 jaar in bezit. Voor degene die ermee bekend is: Waverunner FXHO. 4 takt zonder turbo of charger ellende en gewoon een 160 betrouwbare pk's goed voor een top van 110 km per uur op het water. Niet het snelste meer. Maar snel zat.

En nu eerst maar eens het A rijbewijs proberen te behalen. Vanmorgen 1e les AVB gehad en dinsdag theorie examen.

Als ik me rijbewijs heb gehaald weet ik nog niet wat voor motor ik zou willen hebben. Vooral maar proefrijden dan om te kijken wat bij me past.

En waarschijnlijk de waterscooter verkopen. Je pakt eerder de motor dan een waterscooter. Het is toch wel een dag organiseren om te varen. Aangezien ik een stuk van loods af woon waar ik hem heb staan. En na 4 jaar is het misschien ook wel leuk geweest. Ookal is het varen op dat apparaat ook enorm wijs.

Bedankt voor het lezen, ik ga me voor nu wel in het rijles topic vermaken!

Groetjes
 
:W Kevin
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan