Vraag bij originele uitlaat aanpassen

mikejux

Die hard MF'er
4 jul 2007
484
20
Beste mensen.

Ik heb voor mn dorsoduro n originele uitlaat gekocht om deze aan te gaan passen. De reden is dat ik het geluid van n slip on erg mooi vind (donkerder, lager)
Maar het uiterlijk zelfs mooier vind origineel.

De foto hieronder geven 1 het origineel en 2 en 3 zijn van de eventuele aanpassing.

Mijn vraag is nu. Zou dit het gewenste resultaat geven zonder dat het te hard gaat. Ik wil niet voor n asociaal geluid gaan maar voor n mooi donkere grom. Of zou hier toch meer demp materiaal bij moeten?
full
 
ik snap niet waarom je het eerste tussen schot eruit hebt gehaald? is een mooie steun om de geperforeerde buizen aan vast telassen en zodat de boel niet kapot trilt.
en laat de geperforeerde buizen gewoon recht. geen bochten erin lassen.

zover ik ooit heb gezien zijn de geperforeerde buizen gewoon geperforeerde plaatstaal die rond gebogen is en met puntlassen over de lengte aan elkaar gezet.
 
Hoe vaster je rvs monteerd hoe meer kans je hebt op scheuren,rvs moet kunnen werken.Daarom hangt een rvs uitlaatsysteem ook vaak in rubber.
Zal met zo'n perfopijpje wel meevallen maar dit even ter info😇
 
En het project is klaar. Nogmaals bedankt voor de input allen. Ik ben super tevreden met het resultaat. Zeker niet veel luider. Maar wel een mooiere sound.

Zie filmpje voor de liefhebbers.

 
Terug
Bovenaan Onderaan