MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje wat een rust hier in ut groepie..

Ik ben ondertussen verhuiseld naar Spierdijk vanuit de ghetto in heerhugowaard. Vandaar weinig tijd om nog erg actief te posten. Maar ik hoefde niet zoveel bij te lezen merk ik wel :)
 
Zou op zich wel lollig zijn, maar...ik zit altijd met mijn werk op gekke tijden, en als opa heb ik ook andere verplichtingen.
Ik moet bedat altijd wat, en als ik niks moet, regent het
 
Zo, weer even iets rustiger hier met werk :). Wat een dooie boel hier.

Komend weekend mooi weer! Wordt zeker even de Duc uitlaten. 8-) 8-) :9~
 
nog mensen die naar het megatreffen in Veenendaal gaan deze zondag?


Sinds de politie daar volop aanwezig is (op- en onopvallend) en je bekeurd voor 1 km te hard, loszittende helmbandjes enz. is voor mij de sjeu er af. Ik kom er al een jaar of 8 niet meer. -O-

Oh ja, onopvallende agenten zien er uit als: glad geschoren hoofd met stoppelbaard en een rugzakje
 
is gewoon heel simpel als er een zwam bruinrot veroorzaakt in een boom zie je dat aan de buitenkant bijna niet enkel dan aan de zwammen maar die zijn niet hele jaar zichtbaar

bij witrot is er wel meer zichtbaar maar als niemand er naar kijkt

op een moment dat er genoeg hout weggerot is komt er een punt dat boom te zwaar wordt voor de nog dunne resterende buitenwand van de boom en donderd die zonder vooraankondiging om

dus gewoon pure pech als je net op dat moment op de plek bent waar de boom valt
 
Laatst bewerkt:
is gewoon heel simpel als er een zwam bruinrot veroorzaakt in een boom zie je dat aan de buitenkant bijna niet enkel dan aan de zwammen maar die zijn niet hele jaar zichtbaar

bij witrot is er wel meer zichtbaar maar als niemand er naar kijkt

op een moment dat er genoeg hout weggerot is komt er een punt dat boom te zwaar wordt voor de nog dunne resterende buitenwand van de boom en donderd die zonder vooraankondiging om

dus gewoon pure pech als je net op dat moment op de plek bent waar de boom valt


:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan