Triumph Speed Four TT 600

TNX!!

De S4 loopt prima nu. Idd dat bokkerig had ik gelezen en dat ervaar ik ook.
De vorige eigenaar had de uitlaat zelf net en hij heeft hem niet op de testbank gehad.
De luchtfilter is nog de origineel.
Een andere uitlaat is leuk maar als hij daar ook nog voor afgesteld moet worden hoeft het voor mij op dit moment niet.
Spaargeld is op gegaan aan de motor *D

Ik zet hem wel eens een keer op en kijk even hoe hij dan rijd. Mocht het niet lekkerder gaan lopen kan ik volgend seizoen hem wel even laten afstellen.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de taartschep. Ik las dat sommige die taartschep hebben ingekort/eraf gehaald.
Nou is mijn vraag hoe jullie dat hebben gedaan.
Hebben jullie hem aan de bovenkant er gezaagd?
 
Ik heb het spatbord er af gezaagd en een ermax undertray gemonteerd,
dan krijg je een mooi aansluitend geheel.
full
 
Even het stof van dit topic afblazen.
Na een ongelukje met mijn oude motor heb ik vorig jaar een oranje Triumph Speed Four gekocht in Zwolle. De vorige eigenaar had al een aantal aanpassingen gedaan(uitlaat, spiegels) en dergelijke maar ik wil eigenlijk ook wel van die giga spoiler achterop af. Alleen hou je dan van die lelijke gaten over. Heeft iemand hier wat op gevonden?
 
Laatst bewerkt:
Marco001 ik denk dat je mijn oude four hebt gekocht, staan foto,S van op dit forum. Leuk om te horen dat er weer iemand blij mee is. Die taartschep.....tja, ben ervoor aan het kijken geweest naar een hele nieuwe undertray, maar die verkochten ze niet meer in de juiste kleur
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat vermoeden had ik ook al ja, gezien de fotos. Zelfde spiegels enzo.
En jammer. :( dat is eigenlijk het enige dat ik nog zou willen veranderen. Voor de rest bevalt die super. Ik wou er dit jaar op door Schotland touren, maar mijn nieuwe werkgever vond dat ik dan wel erg veel vakantie heb dit jaar.
 
Hoi Marco001.
Bedoel je die grabrail achterop. Hier kan je bij worldoftriumph.com afdekkapjes voor bestellen om de gaten af te dichten.
 
Hello ,

Zijn er nog steeds rijders actief hier?

Ik zat eerst in het oude topic,nu in deze begonnen met lezen.

Ik overweeg een s4 te kopen maar ik ben maar een beginneling (ik ben nml afgelopen jaar in september geslaagd voor mijn A) en sindsdien niet weer op een motor gezeten en gereden 😪

Nu kom ik een s4 tegen en heb zoiets van dat lijkt me wel wat (maar is dat verstandig na een yamaha mt07 als slot ervaring mbt het rijbewijs)?

Opzich leek me de speed triple 675 erg leuk als beginneling, maar die zijn onbetaalbaar voor mij als beginneling.

Ik heb een s4 op het oog met 70k op de teller, is van 2005,maar wat mag zoiets kosten als zijn staat verder netjes is.

Zijn er dingen waar ik ook op moet letten, en vooral als het om deze motor gaat ,het gaat om een particuliere verkoper.
 
Hello ,

Zijn er nog steeds rijders actief hier?

Ik zat eerst in het oude topic,nu in deze begonnen met lezen.

Ik overweeg een s4 te kopen maar ik ben maar een beginneling (ik ben nml afgelopen jaar in september geslaagd voor mijn A) en sindsdien niet weer op een motor gezeten en gereden 😪

Nu kom ik een s4 tegen en heb zoiets van dat lijkt me wel wat (maar is dat verstandig na een yamaha mt07 als slot ervaring mbt het rijbewijs)?

Opzich leek me de speed triple 675 erg leuk als beginneling, maar die zijn onbetaalbaar voor mij als beginneling.

Ik heb een s4 op het oog met 70k op de teller, is van 2005,maar wat mag zoiets kosten als zijn staat verder netjes is.

Zijn er dingen waar ik ook op moet letten, en vooral als het om deze motor gaat ,het gaat om een particuliere verkoper.
Speed triple 675 bestaat niet. Je zal de Street bedoelen.
Dus je zoekt een Speed Fout, toch? Heb wel een TT600 gezien voor 1600.
Staat ook een Speed Triple te koop net onder de 2000. Wel een ouder model.
Triumph Daytona/ Speed triple T595 - 956 CC
€ 1.999,00
 
Hello ,

Zijn er nog steeds rijders actief hier?

Ik zat eerst in het oude topic,nu in deze begonnen met lezen.

Ik overweeg een s4 te kopen maar ik ben maar een beginneling (ik ben nml afgelopen jaar in september geslaagd voor mijn A) en sindsdien niet weer op een motor gezeten en gereden 😪

Nu kom ik een s4 tegen en heb zoiets van dat lijkt me wel wat (maar is dat verstandig na een yamaha mt07 als slot ervaring mbt het rijbewijs)?

Opzich leek me de speed triple 675 erg leuk als beginneling, maar die zijn onbetaalbaar voor mij als beginneling.

Ik heb een s4 op het oog met 70k op de teller, is van 2005,maar wat mag zoiets kosten als zijn staat verder netjes is.

Zijn er dingen waar ik ook op moet letten, en vooral als het om deze motor gaat ,het gaat om een particuliere verkoper.

Deze bedoel je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan