thunderace gepraat

Van de Cat weet ik het niet maar ook niet elke Ace heeft last van oliedorst... ligt aan de vorige rijder en of je het leuk vind om met een koude motor voluit te gaan. Die van mij verbruikt wel olie, nl zo'n 300 ml per 6000 km. ;)

Nee een cat heeft normaal gesproken geen last van olieverbruik.
 
Nog mensen actief die een ace rijden?

Hoi, nieuwe hier. Vorig jaar een Ace gekocht uit '96.

Sinds kort mijn RBW. Ze loopt niet helemaal lekker (uitlaat klep klappert bij lage toeren) en is niet erg goed onderhouden door de vorige eigenaar(s).

Verder ben ik helemaal tevreden en stap met een brede grijns van mijn tweewielertje iedere keer!
 
Laatst bewerkt:
Ooit dit topic gestart,

gebeurd niet zoveel meer mee. Mijn ace staat ook te koop voor de liefhebbers. Een mooie uit 2001. Zie de foto's op pagina 1 :-)
 
By the way,

ergens in dit topic staan de precieze gegevens. Maar na een bepaalde versie uit 2000 is er een modificatie geweest aan de ace. De aces van daarna verbruiken geen olie meer. Die van mij krijgt elk jaar een grote beurt en dan pas nieuwe olie. Hoef tussendoor er niks bij te doen.
 
Goedenavond,

Even inbreken hier :W

Mijn broer heeft een thunderace van '96. Nu is deze fiets toe aan een nieuwe kettingset. Iemand een tip waar deze te vinden? Rij zelf een een gsxr 750, maar die zijn toch wel een stuk goedkoper :?

Alvast bedankt!
 
De ace is verkocht.

Na 15 jaar heeft deze een nieuwe eigenaar gevonden in de buurt van Alkmaar.
Dus de mooiste ace van het land rijdt daar :-).

Ik ga verder met een Ducati 899. Ook niet naar om op te rijden.
Het is mij een genoegen geweest allemaal!

De toerritjes die we gemaakt hebben met de aces bij elkaar staan nog steeds in mijn herinnering. *O* :]

Groeten
PTC-ACE
 
Oma is het er niet mee eens, maar die is het nergens mee eens.

Heb vandaag mijn Thunderace uit '96 opgehaald en het bevalt me heel goed. Hiervoor een aantal CBR1000F'en gehad, een GSX600F en een VFR750.
De Thunderace is veel sneller dan ik had verwacht, voorwiel gaat erg makkelijk de lucht in, wat lastig is, want ik ben daar niet goed in.

Maargoed, het is een mooi ding, loopt goed en heeft garantie.

Kijk:

 
Terug
Bovenaan Onderaan