Enduro/offroad Rijders Groningen en omstreeken

Hey Repsol.

Ik heb vandaag afscheid genomen van mijn Yamaha.....

Ben nu wel een trotse bezitter van een Honda CR 250!

Ga jij ook naar de offroadrit in Noordwolde??? Ik ben wel van plan om te gaan.
 
Wat is dit nou dan?????? Waarom afscheid genomen van de Yamaha? Hij beviel je toch zo goed?
Maar Honda is natuurlijk ook goed en zeker veeeeeeeeeeeeeel makkelijker te starten dan die viertakt, maar dat is toch niet de enige reden? Van welk jaar is de CR?

Noordwolde ligt wel in de planning. Komende zondag in Havelte kan ik niet. Heb dus nog ff wat extra tijd om de motor klaar te maken voor Noordwolde.
Ik ben trouwens vorige week nog naar Zuidwolde geweest om te crossen. Ging al weer veel lekkerder dan die week er voor met jou.

Helaas kan ik zaterdag ook niet (open dag van de rijschool) en zondag een verjaardag van mijn moeder.

Richard
 
hallo

ff een vraagje ik lees hier iets over noordwolde
is dit noordwolde friesland of groningen /

ik neem aan dat dit een off road rit is waar is mogelijk heid om je in teschrijven ?
en moet je dan ook nog ergens lid van zijn ?

naja ik lees het wel
 
Tja je moet keuzes maken..... _O-

Ik baalde van het feit dat ik niks zelf kan doen aan de motor. :X
Ook het starten bij een warme motor was een reden voor terug te gaan naar een cr.

Hij is van begin 2000.

A.s weekend kan ik ook niet. Zowieso is Havelte niks aan. Noordwolde is wel een aanrader!

Ben je alleen naar zuidwolde geweest? Jammer dat ik het niet wist anders had ik graag mee gegaan.

Wat is dit nou dan?????? Waarom afscheid genomen van de Yamaha? Hij beviel je toch zo goed?
Maar Honda is natuurlijk ook goed en zeker veeeeeeeeeeeeeel makkelijker te starten dan die viertakt, maar dat is toch niet de enige reden? Van welk jaar is de CR?

Noordwolde ligt wel in de planning. Komende zondag in Havelte kan ik niet. Heb dus nog ff wat extra tijd om de motor klaar te maken voor Noordwolde.
Ik ben trouwens vorige week nog naar Zuidwolde geweest om te crossen. Ging al weer veel lekkerder dan die week er voor met jou.

Helaas kan ik zaterdag ook niet (open dag van de rijschool) en zondag een verjaardag van mijn moeder.

Richard
 
hallo

ff een vraagje ik lees hier iets over noordwolde
is dit noordwolde friesland of groningen /

ik neem aan dat dit een off road rit is waar is mogelijk heid om je in teschrijven ?
en moet je dan ook nog ergens lid van zijn ?

naja ik lees het wel

Noordwolde is een off road rit onder de vlag van de KNMV. Wat je nodig hebt is een off road licentie, die je terplekke kunt aanschaffen. Kost rond de 25,-- euro. Inschrijfgeld voor de rit zelf is iets van 15,-- euro. Kan ondertussen ook verhoogd zijn. Noordwolde is idd in Friesland. Onder Appelscha.

Tja je moet keuzes maken..... _O-

Ik baalde van het feit dat ik niks zelf kan doen aan de motor. :X
Ook het starten bij een warme motor was een reden voor terug te gaan naar een cr.

Hij is van begin 2000.

A.s weekend kan ik ook niet. Zowieso is Havelte niks aan. Noordwolde is wel een aanrader!

Ben je alleen naar zuidwolde geweest? Jammer dat ik het niet wist anders had ik graag mee gegaan.

Nee ik ben niet alleen naar Zuidwolde geweest. Samen met Gerko en een paar anderen. Heb daar ook nog ff op een Husqvarna 250 en 510 4takt gereden.........................Ik wil ook naar een 4 takt toe!!!!!!!! :Y :Y :Y Maar dan wel alleen als er een startknopje op zit. Want na een half uur trappen op die van jou, had ik het ook wel gezien. Maar jammer hoor dat je Yammie weg gedaan hebt. Vond het wel een erg mooi motortje.

Richard
 
hallo rijders ik kom uit stadskanaal. rij wr426 ik en mijn maat rijden vaak met zijn 2 maar met meer is veel leuker rijden. komen jullie ook wel in deze omgeving????
 
Hoi OMA,

Noordelingen,

Ik heb laatst een DR BIG gekocht en wil daarmee wat zandweggetjes en leuke paden in de omgeving van Groningen gaan verkennen. Hebben jullie een keer zin om mij op sleeptouw te nemen?
Ik moet nog het een en ander afstellen en wat bescherming vinden (laarzen etc) maar wil deze winter zeker het asfalt af!

greetz Jelle
 
haha laten we hopen dat die sneeuw nog even wacht daar heb ik het niet echt mee
ik rij op mijn klx 250 4takt lekkere stukken
alleen rij ik nu nog in het weekend om dat het veel te snel donker is
 
Hoi allemaal hier. Ik heb met vrienden een leuke ontmoetingsplek/sleutelplek waar veel van de jongens, waaronder ik zelf offroad rijden. (zandweggetjes omgeving Groningen,drenthe) Allemaal gewoon dikke viertakten en als beginners een beetje rondmodderen.

We verzamelen altijd vanaf onze plek in Groningen stad en komen daar na afloop terug voor een biertje. Mochten er gelijkgestemden, geïnteresseerd zijn en een keer mee willen en evt vaker mee willen rijden dan kun je me altijd even een prive berichtje sturen. Dan kan ik je de verzamelplek doorgeven en de dag.

Natuurlijk varieert de groep tussen de 3 en de 15 personen afhankelijk per keer. Gelukkig zitten er wel wat jongens bij die aardig wat mooie paadjes kennen. Genoeg gelult, stuur maar een berichtje als je opzoek bent naar zo'n clubje. Dan hebben we wel contact.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan