WIMOTO NTV tracker

Mooie basis, het ntv/hawk forum heeft wellicht wat inspiratie voor je :) Wordt er motorisch ook nog wat aangepast?
 
Klopt motor is eigen project (eigenlijk voor mn vriendin O-) ) Daarom hebben andere projecten van klanten ook voorrang. Ga nu starten met een Ducati 900ss verbouwing tot café racer! Zal daar ook ff een topic van maken...


Is dit een eigen project of een opdracht? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand de kosten van de uren die je erin gaat steken, uit wil geven aan een NTV...
full
 
Ik heb ook koffie hoor ;) . Maar het is inderdaad spannend. Ik heb m'n werkplaats helemaal compleet en met de opdrachten die ik heb is het gewoon niet meer te combineren met een baan er naast. Dit is dit waar m'n hart ligt... en als je t niet probeert weer je zeker dat t niet lukt! :N Dus gewoon gaan! *D

Zo Wido, full time aan de bak met bouwen van motoren :}

Knap man. hoop voor je dat er genoeg opdrachten blijven komen om het hoofd boven water te houden.

In ieder geval succes en ben ook zeer benieuwd hoe de NTV er uiteindelijk uit gaat zien maar gelet op jou vorige project dan beloof het wat 8-)

Ik kom graag spieken als ik weer eens bij Jan v Dam de koffie opmaak ;)
 
Motorisch zal ik m ff helemaal nalopen. Ga sowieso een custom uitlaat systeem maken, en denk K&N filtertje ofzo. Blokje heeft standaard geloof ik ongeveer 60pk en 60Nm. Dat is snel zat voor de vrouw! Bovendien gaat het gewicht een stuk omlaag, en zal de geometrie wat sportiever worden. Dus sturen kan je er straks echt wel mee, en dan is top vermogen minder belangrijk! 8-)

Mooie basis, het ntv/hawk forum heeft wellicht wat inspiratie voor je :) Wordt er motorisch ook nog wat aangepast?
 
open K&N filters erop vind ie lekker :Y open pijpje en goed afstellen en je zit op ongeveer 55pk op t wiel, met veel koppel van onderuit.

kan je eventueel nog een TBR ontstekingsvervroeger erop zetten, dat scheelt ook :Y lever je geen koppel in, en je wint bovenin nog een pk of 2
 
Kijk daar hebben we wat aan. Als ik zover ben moeten we maar s ff babbelen? ;)

open K&N filters erop vind ie lekker :Y open pijpje en goed afstellen en je zit op ongeveer 55pk op t wiel, met veel koppel van onderuit.

kan je eventueel nog een TBR ontstekingsvervroeger erop zetten, dat scheelt ook :Y lever je geen koppel in, en je wint bovenin nog een pk of 2
 
Er is altijd baas boven baas. :+
Zeker succes met je bedrijf en zeker respect dat je voor jezelf bent begonnen. :}
Make a dream come true!
 
Wat een lef heb je, fantastisch :} , en die werkplaats ziet er geweldig uit zeg, dat is een prachtige keuken om in te bakken *O* , had volgens mij laatst ook al een achterbrug van je gezien hier op MF?
 
Zo eerst maar eens kijken hoe de originele vering van de NTV is. Misschien kan het inmiddels na zoveel jaren wel een stuk beter! :Y

Met deze software kan niet alleen bepalen welke krachten er op het frame, veer en brug komen komen, maar ook hoe de veer geplaatst moet worden. Zo kan je dus de veer karakteristiek bepalen. Zeer handig voor bijvoorbeeld plaatsen van een shock op een custom brug! Of het plaatsen van dual shocks op een café racer! :P
full
 
Laatst bewerkt:
Motorisch zal ik m ff helemaal nalopen. Ga sowieso een custom uitlaat systeem maken, en denk K&N filtertje ofzo.
:Y

Bovendien gaat het gewicht een stuk omlaag,
:}



en zal de geometrie wat sportiever worden. Dus sturen kan je er straks echt wel mee, en dan is top vermogen minder belangrijk! 8-)

*O*

Ben echt super benieuwd naar de ontwikkeling van dit project.
lekker originele basis en grootse plannen, geweldig *O*
 
Zo eerst maar eens kijken hoe de originele vering van de NTV is. Misschien kan het inmiddels na zoveel jaren wel een stuk beter! :Y

Met deze software kan niet alleen bepalen welke krachten er op het frame, veer en brug komen komen, maar ook hoe de veer geplaatst moet worden. Zo kan je dus de veer karakteristiek bepalen. Zeer handig voor bijvoorbeeld plaatsen van een shock op een custom brug! Of het plaatsen van dual shocks op een café racer! :P
[afbeelding]
Tony-software?

Greetz, Q
 
Terug
Bovenaan Onderaan